2. června 2015

NEWS IN CLOSET: MAY 2015

1. ŠATY S PROUŽKY
Holky, už včera jsem prozradila, že jsem víkend strávila na pouti, která se u nás pořádá každý rok. V neděli, při tradiční rodinné procházce, jsem si u pouťového stánku koupila letní šatičky. Z počátku mě odrazovala jejich cena, která činila 400 Kč. Neustále jsem měla v hlavě myšlenku, že za tuhle cenu bych si na eBay mohla koupit nejméně troje. Nakonec paní, která vlastnila stánek na pouti, přišla s nabídkou 330 Kč a já jí přijala. Šaty byly k dostání ve dvou barevných kombinacích. Já jsem místo tmavě modré barvy v kombinaci s bílými proužky, upřednostnila bílé šaty s černými pruhy. Vršek šatů je tvořen z korzetu se zlatým zipem, který dělá moc pěkný dekolt. A sukně šatů je střihu "high waisted", což se mi moc líbí. Co na ně říkáte, vy?
2. KLOBOUK
Proužkované šaty se budou skvěle hodit ke klobouku, který jsem měla opravdu dlouho na "wishlistu". Každý rok jsem odjížděla na dovolenou s tím, že si nějaký klobouk koupím právě tam. Nakonec z toho ale vždycky sešlo. :( Proto jsem po tomto letním doplňku, začala pokukovat raději u nás v kamenných obchodech. Opravdu hezké klobouky mají například v C&A nebo v Takku. Avšak zaplatit za "obyčejný" slaměný klobouk přes 400 Kč? To není nic pro mě! Jednou po škole jsem měla cestu do obchodu Kik, kde jsem konečně objevila slušivý klobouk za krásných 105 Kč. Ten tam na mě prostě čekat! :D
3. KABELKA S AMERICKOU VLAJKOU
Kromě šatů jsem si na pouti koupila i kabelku s potiskem americké vlajky. Kabelky si nejprve všimla moje sestra, která šla nakonec zjišťovat i cenu. S prodejcem jsme o ceně začaly obě dvě smlouvat a z původní 380 Kč jsme kabelku ukořistily za krásných 200 Kč!
3. MINT KALHOTY
Pokud mě začnou nudit klasické modré rifle, ráda se obleču do barevných kalhot. Zpozorovala jsem, že ve skříni mám už docela velkou sbírku. Mimochodem, chtěly byste jí vidět? Do šatníku mi v měsíci květnu přibyly další kalhoty, tentokrát v módní pastelově zelené barvě.
4. ČERNÝ CARDIGAN
V obchodě, kde jsem si koupila kalhoty, jsem do nákupního košíku ještě přihodila cardigan v černé barvě. Podle mě je to moc hezký a elegantní kousek. Na cípech cardiganu je našitý zlatý řetízek a zadní část je ozdobená romantickou krajkou.

11 komentářů:

  1. Moc pěkné nákupy. Šaty jsou parádní a moc se mi líbí mintové kalhoty, mám takovou barvu ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, všechno vypadá skvěle, ale nejvíce se mi líbí ty kalhoty! Skvělé barvička :) Těším se, jestli nám věcičky vyfotíš i na sobě :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné nákupy! :)
    Já z barevných kalhot poslední dobou docela odstoupila a raději se držím černé, či té klasické modré. :)
    A co se klobouku týče nikdy jsme si asi ani žádný nezkoušela, nějak mě to nelákalo, ale jak teď všichni začali o nich mluvit, kupovat si je a tak podobně mám hroznou chuť si ho v tom obchodě alespoň vyzkoušet! =D :)

    One little girl told

    OdpovědětVymazat
  4. Nejaké podobné šaty si chcem zaobstarať a tiež by som chcela i nejaké také ľahké na leto :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou úžasný!!!:)) Koupila bych je snad i za těch 400 :D fakt bych nečekala, že na pouti budou prodávat takovýhle hezký věci :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty jsou bomba, vůbec bych netipla, že jsou koupené na pouti ve stánku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ten cardigan. Klobouk je moc hezký. Proužky mám taky moc ráda a mátovou také!

    Super nákupy!

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu boží kousky! Ty šaty - top! Klobouk jsem také v kik viděla, ale nakonec jsem ho nevzala, protože hledám nějaký klasický černý, nikoliv letní, ale i tak vypadá nádherně a ted toho lituji! Ale co mě nejvíc uchvátilo jsou ty kalhoty! Miluji tuhle barvu a kalhoty budou na tobě vypadat určitě super! :) Doufám, že bude nějaký outfit :) A sbírku barevných kalhot bych ráda viděla :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta kabelka je boziiii. A ty saty vypadaji fantasticky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Super nákupy. Ty šaty jsou krásnéé :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  11. Wow! Paradni ulovky, moc se mi libi :)
    http://inhotblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)