24. června 2015

OUTFIT: GREEN IS ALWAYS A GOOD IDEA

Milé čtenářky,
ještě stále na blogu probíhá soutěž o dva pěkné náhrdelníky. Jestli se chcete stát jejich stylovou majitelkou, nezapomeňte se do giveaway přihlásit! :)
Dnešním dnem přináším na blog po dlouhé době můj nafocený outfit. Tentokrát jsem s fotkami opravdu spokojená. Jak se líbí vám? Mimochodem takto zkombinované oblečení jsem si nedávno oblékla do města na nákupy. Jak jste si jistě všimly, dominantou mého outfitu je zelená barva, kterou jsem si v poslední době moc oblíbila. Na fotkách si můžete všimnout nových doplňků, které přicestovaly do mého šatníku. Nejžhavější novotou je zelená kabelka, která vlastní místo klasických uch, zlaté řetízky, čímž je podle mě určitě zajímavá. Zároveň také byla velkou inspirací k sestavení celého outfitu. S kabelkou jsem sladila taktéž nově zakoupené boty, které jsou ve stylu slip - on. Zmiňované novinky se nepochybně ještě objeví v pravidelných měsíčních nákupech. Zbylé zelené kousky jako je sako z obchodu Takko, náhrdelník a náušnice vlastním už delší čas. A abych nebyla celá zelená jako je například žabka či vodník, ostatní oblečení jsem volila v tlumené černé barvě. Co myslíte, vytvořila jsem tím příjemný kontrast barev? Nedočkavě se těším vaše odpovědi a komentáře! A zároveň vám děkuji, že i dnes jste si přečetly můj článek! :)

14 komentářů:

  1. Lucinko, vypadáš absolutně skvěle! ♥ Tady tu barvu úplně zbožňuji a Tobě moc sekne :). No a co budu vykládat, prostě super :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka vyzerá veľmi zaujímavo, krásny outfit ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To vám tak pristane :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Barva saka a kabelky je skvělá. Outfit ti sluší
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, jsi v tom nadherna, moc ti tento outfit slusi. Ja do Takka chodim jen vyjimecne a posledni dobou se mi tam nic nezamlouva, ale tohle bych brala vsemi dvaceti!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš úžasně jako vždy! Kabelka vypadá zajímavě, přesně taková by se mi hodila na můj nekonečný bordel, co v kabelce nosím :D Slip-on botky se staly mou láskou, i když mám jen jedny nedám na ně dopustit a ty tvé jsou krásné. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Teda máš to pěkně sladěný, jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Luci mě se teda outfit líbí moc :) Musím přiznat, že jsem si zelenou také letos docela oblíbila a zrovna včera jsem si pořídila novou kabelku a nalakovala nehty na zeleno:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, opravdu nádherný outfit. :-) Moc se mi líbí zelená barva v kombinaci s černou. A kabelka je super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle je skvělé! Miluju barvu mint, která se téhle dost podobá.
    Nejvíce se mi zalíbily botky, ty jsou parádní! :)

    www.veass.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jee, Luci, tady ti to hodně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tomu říkám perfektní zelená. Moc ti to sluší.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já na barvičky moc nejsem ale tobě tahle barva teda moc sluší, celá záříš :-)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)