9. července 2015

OUTFIT: COMEBACK ADIDAS

Krásný večer,
ještě tento týden si užívám dovolené ve společnosti mého dlouhodobého přítele Honzíka. Společně jsme během pár dnů navštívili několik zajímavých míst v České republice. A dnes jsme se rozhodli, že zavítáme i do sousedního Rakouska. Zatím vám nechci říci, kde jsme byli, jelikož o našem cestování si budete moct přečíst článek, který bude na blogu zveřejněný v blízké době. Ovšem mohu vám alespoň prozradit, jaký outfit jsem si na cesty zvolila.
Je to pro mě trochu nezvyklé, ale tentokrát jsem si vyrazila ve sportovním stylu. Horní část svého těla jsem oblékla do trika Adidas, které vlastním už dlouhou dobu. Tričko má příjemný materiál, hezký střih a zajímavý třpytivý nápis. Celkově se mi opravdu líbí, ale abych se přiznala - za celý rok ho moc nevynosím. Důvodem je, že upřednostňuji více elegantní styl a zmiňované triko spadá spíše do sportovní kategorie. K jeho černé barvě jsem zvolila bílé kraťásky opět od značky Adidas, jejichž nejcennější vlastností je především pohodlnost. Jinak na své kraťasy jsem úplně zapomněla. A v mém šatníku jsem je objevila teprve nedávno! Také se vám to někdy stává? Pro doplnění "cestovatelského outfitu" jsem pak už jen obula tenisky na suchý zip. Mimochodem v botách bez podpatku mě málokdy uvidíte, protože před nimi obvykle upřednostňuji mnou zbožňované podpatky. Dalo by se tedy říci, že všechny mé sportovní věci od světově známé značky Adidas včerejším dnem zažily, tak trochu comeback.
Milé čtenářky, určitě mi po shlédnutí a přečtení článku napište do komentářů vaše dojmy na takto sladěné oblečení.  Posílám všem usměvavé pozdravy a zároveň děkuji, že i dnes jste si našly čas na můj blog!

7 komentářů:

  1. Outfit jako stvořený na takovéto výletování, také jednou za rok vytáhnu nějaký vyloženě sportovní outfit :) Sluší ti to! :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, děkuji za každý tvůj komentář! ;) Jsi hodná!!

      Vymazat
  2. Ja mám rada v športovom ... nemám rada tie elegantné veci a záležitosti hlavne na výlety :)

    www.aduliksun.blogspot.sk --- prebieha tu aj giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě elegantní věci naopak vůbec nevadí :) Ale na výlet bych v podpatkách také nevyrazila :D

      Vymazat
  3. ja moc nie som fanúšik tohoto štýlu, ale pristane ti to .)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já také dávám přednost spíše elegantnímu stylu :)

      Vymazat
  4. Ty kraťasy se mi moc líbí, jsou krásné! :3 Jen se bojím, že by brzy nebyly tak bílé, kdybych je měla na sobě já :D :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)