29. července 2015

OUTFIT: DAILY COMBINATION

Milé čtenářky, jak si užíváte léta a prázdnin? :)
Já si momentálně užívám volné dny bez brigády společně s mojí maminky a sestrou. Před začátkem týdne jsme si na každý den naplánovaly program. Ovšem ne vždy se podaří všechny plány splnit - například ihned v pondělí jsme bohužel musely navštívit nemocnici, jelikož se moje sestra Aneta zranila při hře tenisu. Přes veškerý strach, že je její noha zlomená, nakonec výsledky rentgenu ukázaly pouhý výron. Po návštěvě pohotovosti jsme zbytek pondělního dne strávily ve městě, kde se konečně naskytl čas na lov výprodejových kousků. :)
V úterý jsme se staly návštěvníky města Tábor. Přesto, že tohle husitské město leží pár kilometrů od mého bydliště, obvykle se do Tábora podívám pouze jednou za rok. Je to docela škoda, protože tady vždy nakoupím hezké oblečení za pár korun. Ani letos tomu nebylo jinak! :)
Na letošní táborský "módní hon" jsem si z šatní skříně vybrala především pohodlné kousky oblečení. A protože v mém outfitu dominuje černá barva, k tříčtvrtečním kalhotám z koženky jsem schválně zkombinovala košili ze světlé džínoviny. Spojila jsem tyhle dva kousky oblečení, abych vytvořila barevný kontrast. Co myslíte, povedlo se mi to? :)

28 komentářů:

  1. ten top ti sekne :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit, moc ti to sluší :) Ta kabelka je úžasná ♥ :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu kabelku zbožňuji ♥ dostala jsem jí od přítele ♥

      Vymazat
  3. At se brzy uzdravi!
    Hezky outfit! Idealni na nakupy.

    OdpovědětVymazat
  4. Košile je krásná! :)
    http://onelittlegirltold.blogspot.cz/2015/07/narozeninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ta košilka je bezvadná, Lucinko, a parádně Ti sekne ♥.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko ♥, mockrát ti děkuji za komentář i lichotku ♥

      Vymazat
  6. Ty máš tak hezký úsměv. Outfit je skvělý a sestře přeji brzké uzdravení.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Někdy to ale s úsměvem přeháním a pak jsem moc "vyzubená" :D Sestře vzkaz vyřídím ;)

      Vymazat
  7. Super! Moc ti to sluší. Ta košile je dokonalá :)

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si přesně nepamatuji, kde jsem košili kupovala, ale mockrát děkuju ;) Jsem fakt ráda, že se vám košile líbí. :)

      Vymazat
  8. Kombinácia je super :) Tiež podobnú svetlú džínsovanú košeľu hľadám :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem přemýšlela, jestli outfit na blog vůbec dát, protože mi přišel obyčejný, ale jsem opravdu moc ráda, že se ti líbí ;)

      Vymazat
  9. Určitě se ti to povedlo. :) Moc ti to sluší!
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  10. Jé to je super, že jsi k nám zavítala :) Outfit je krásný, moc ti to sluší a ten úsměv je jen třešnička na dortu! :) http://beautyna-cz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný outfit, hlavně ta kabelka je moc pěkná♥

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ešteže to s Tvojou sestrou dopadlo dobre. Denim košeľa sa mi veľmi páči a rada by som Ti ju uchmatla. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší,ta košile je super,podobnou bych si taky chtěla pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta košile je skvělá. A chudák ségra, výron bolí :(
    P.S.: Nominovala jsem tě na Liebster award TAG

    OdpovědětVymazat
  15. Celý outfit je super, ale nejvíce se mi tedy líbí ta košile - moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)