23. července 2015

OUTFIT: FEEL LIKE A FAIRY

Zdravím! :) Celý týden brigádně pracuji jako instruktorka na letním příměstském táboře, a proto se každý den vracím domů s minimálním množstvím energie. O veškerou sílu mě nepřipravují pouze děti, ale také především tropické počasí. Po skončení brigády vždy nalézám spásu v zahradním bazénu. Jeho osvěžující voda mi po pobytu na sluníčku příjemně zchladí rozpálené tělo i hlavu. A navíc se zbavím únavy a nesympatického potu.
Naše táborové dny končí, tudíž si zítra naposledy ze svého šatníku vyndám sportovní oblečení. Poté už nějakou dobu budu zase upřednostňovat elegantní styl. Preferovala jsem ho i při mé poslední návštěvě nákupního centra. Na lov nejlepších výprodejových kousků jsem vyrazila v zelenkavé maxi sukni, kterou jsem si nedávno pořídila na eBay. V New Yorkeru jsem si v letním výprodeji koupila crop top. Jeho barevný i květinový potisk se výborně hodil ke zmiňované maxi sukni, tudíž jsem jím ozdobila svojí horní část těla. Chybět samozřejmě nemohly ani doplňky v zeleném odstíny, které jsem zvolila pro doplnění celého outfitu.
Jak se vám to líbí? :)

29 komentářů:

  1. Jsi moc krásná, sluší ti to. Outfit je parádní. Sukně i crop top se mi hodně líbí. :-) Ten zahradní bazén ti závidím.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za tvůj komentář! ♥ Jsem opravdu moc ráda, že se ti outfit líbí! :)

      Vymazat
  2. Tá sukňa je božská :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že ze sukně mám velkou radost! A jsem ráda, že se líbí i ostatním lidem ;)

      Vymazat
  3. To je parádní! Strašně ti to sekne! :)

    http://veass.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, mockrát děkuji za tvůj komentář a kompliment, kterého si opravdu moc vážím! ♥

      Vymazat
  4. Úžasný outfit, přesně takovou maxi sukni bych potřebovala ve svém šatníku a crop top je také krásný, sluší ti to :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, jestli si to správně pamatuji, tak nakupuješ například na Aliexpress, tam takovou maxi sukni také seženeš. ;)

      Vymazat
  5. Moc ti to slusi, krasko! Nebo spis vilo :-)
    Povedene a mladistve. Je dobre, ze nosis takove krasne kousky jako je ten top. Mne je lito, ze jsem je nenosila, kdyz jsem jeste mohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou se mi crop topy opravdu moc líbí! :) Nakoupila jsem si ještě další do zásoby! :) Děkuji za tvůj komentář, Marti ;)

      Vymazat
  6. Je to moc hezke, akorat mi vadi pruhledna raminka, ktera paradoxne nemaji byt videt, ale naopak to cele kazi a upozornuji na sebe jeste vic. Dneska uz se da sehnat pevnanpodprsenka bez raminek i pro velka prsa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím, ale tentokrát jsem bohužel neměla na výběr a musela jsem sáhnout po průhledných ramínkách. Každopádně silikonová podprsenka bez ramínek bude brzy na cestě ke mně. ;) Díky za tvůj komentář! ;)

      Vymazat
  7. A mas krasne zuby, nechapu proc o nich jeste neni clanek :) (ocenila bych ho spis nez na 278radkovy clanek o oleji od Saloos)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za kompliment! :) Už je to po několikáté, co mi někdo píše, že by chtěl článek o mých zubech :D Bohužel o své zuby nějak speciálně nepečuji, svou roli tady hraje spíše genetika. :) Ale popřemýšlím o tom ;)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Původně jsem si nemohla rozhodnout, každopádně jsem moc ráda, že se ti barva líbí a já udělala nakonec správné rozhodnutí ;)

      Vymazat
  9. Jéé..ten crop top vypadá v té tmavé barvě fakt krásně:) a perfektně se hodí k té sukni. Chválím.
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje sestra si ho koupila také, ale ve světlé barvě jako máš ty ;) Také se mi líbí ;)

      Vymazat
  10. Ohhh, ten topik je úžasný. ❤

    Simone | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, vypadáš opravdu jako víla z pohádky :) Tu brigádu ti závidím (no, já bych tomu ani brigáda neříkala), hrozně moc mám ráda děti a hrozně bych chtěla jet s dětmi na nějaký tábor, ale bohužel nemám tu možnost :( Ale tak je pravda, že studuji "pedák" takže k dětem mám blízko i tak. Crop top úžasný, sukně taky super - sladěná s krásným náhrdelníkem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto mě ohromil ten crop top, je vážně krásný a tobě to moc sluší! Asi se budu muset v New Yorkeru lépe koukat, nic podobného jsem tam zatím neviděla. :)

    Colourful Elysia

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné, jako dívka z Havaje :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tenhle outfit je naprosto skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)