13. července 2015

PHOTO SHOOTING IN CROATIA

Hezký večer! Dnešní článek se výjimečně nebude věnovat oblíbenému tématu jako je například móda nebo kosmetika. Na blogu jsem tentokrát zarezervovala prostor pro fotografie, které se zrodily na letní dovolené v Chorvatsku. Moje fotky, nevznikly pod rukami žádného profesionálního fotografa, který vlastní nabušenou zrcadlovku. Nýbrž všechny byly vyfoceny mým přítelem. A vzhledem k tomu, že se Honzík této činnosti nějak speciálně nevěnuje a k dispozici má pouze "obyčejný" zadní fotoaparát mého chytrého telefonu Samsung Galaxy Note 3, si myslím, že má přirozený talent. Důvodem, proč na blogu zveřejňuji tohle "dílo" není, že bych chtěla ukazovat svou nevysportovanou postavu v plavkách, ale především proto, že mě zajímá váš názor na přítelovu tvorbu. Jaký úsudek si vytvoříte na níže přiložené fotografie, mi prosím sdělte do komentářů. A když se vám bude chtít, můžete mi napsat, která fotka se vašim očím líbila nejvíce. 

18 komentářů:

  1. Krásne fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tak především nesouhlasím, že máš nevysportovanou postavu :D Máš krásnou postavu a šikovného přítele, protože ty fotky jsou vážně moc povedené :-) Nejlepší mi přijdou druhá, třetí a sedmá :-) Vůbec bych nehádala, že jsou foceny mobilem, i když je pravda, že i na mobilech jde ta kvalita hodně nahoru, což oceňuji, protože nemusím nikde tahat foťák a skoro všechny fotky na blog jsou v poslední době foceny iPhonem :-) Jo a ještě, máš krásné plavky :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, kvalita jde opravdu výrazně nahoru, což také oceňuji. Ještě minulý rok jsem musela na dovolenou táhnout zvlášť mobil i foťák, ale od té doby, co mám tenhle telefon, tak na klasický foťák nepoužívám :D Ale kdybych samozřejmě vlastnila nějakou hezkou zrcadlovku fotila bych pouze s ní :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) mimochodem jsi moc hezky ostříhaná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyz takova krasna zena se foti sama :-) Vypadas nadherne! Mne se libi ta treti fotka, kdy jsem chvili zkoumala, co ze to na ni je. Mne se libi vsech deset. Ctvrtou bych vybrala do kalendare :-);

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mockrát děkuju! :) A vyzkoumala jsi, co na ni je? :)

      Vymazat
  5. Prej nevysportovaná postava :D Kdyť vypadáš skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala jsem nevysportovaná postava, protože opravdu moc spíš vůbec nesportuji. :) Děkuji za tvůj komentář :)

      Vymazat
  6. Všechny fotky jsou úžasné a postavu máš skvělou! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. V novinkách u Adidasu mají i bílé boty, jen jsem je tam nedávala :) Ráda se podívám, baví mě takové typy blogů :) Jsi strašně moc milá, Lucitto :3 ♥ děkuji moc.
    Skvělé fotky! :) Taky bych se ráda podívala k moři, i když to není můj hlavní cestovatelský cíl nebo přání :)
    Měj se v lásce :)
    Žanet > http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky! :-)

    Zapojte se do turecké giveaway!!
    http://natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#comment-form

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Prý nevysportovaná postava. :-D Máš pěknou postavu. Fotky jsou nádherné, nejvíce se mi líbí fotka č.8, protože se tam moc hezky usmíváš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky :D krásny blog :D a chcela som sa ti veľmi poďakovať za komentár, ktorý si napísala na môj blog :D veľmi ma potešil :D http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Máš opravdu nádhernou postavu :)) A krásný plavky. Fotky se moc vyvedly. Je to taková příjená změnaa oproti klasickým outfit postům:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  12. Máš moc hezké plavky, moc se mi líbí i brýle a klobouk, který bych si asi neodvážila vzít - a to mě moc mrzí, protože se mi na ostatních líbí :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)