7. července 2015

VLOG: CHORVATSKO 2015

Ahoj! Vítám vás všechny opět u mě na blogu. Od 20. 6. 2015 jste všichni měli příležitost zapojit se do "mini" soutěže, ve které se tentokrát hrálo o dva bohatě zdobené náhrdelníky. Dnešním dnem vypouštím do světa informaci, že soutěž ukončuji! Šťastnou (tedy alespoň v to doufám) výherkyni kontaktuji na e-mail ještě dnešní večer případně nejpozději zítra. Pokud zrovna dneska nevyhrajete, tak nemusíte být vůbec smutné, jelikož ode mne dostanete další šanci. Chystám totiž opravdu velkou giveaway k příležitosti 100+ pravidelných čtenářů. Navíc vám chci zpříjemnit i léto, kdy u nás panují tropické teploty. Ovšem můžete si ho zpříjemnit klidně hned teď! A to třeba tak, že si pustíte zbrusu nový vlog z naší dovolené v Chorvatsku! ☺ Užijte si oddechové video a napište mi třeba, jestli také plánujete rekreaci u moře. 

7 komentářů:

  1. wau hned by som teraz menila aj keby len na predlzeny vikend

    OdpovědětVymazat
  2. Super vlog! Hned bych někam vyrazila :) Hrozně mě baví, jak si tam vyhrajou s tou zmrzkou :D Jak s ní hází a tak :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné veselé letní video, dovča musela být super, hned bych jela taky a dala si tam všechny ty zmrzlinky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Muselo to být super! :) Jinak jste si s maminkou strašně podobné (tedy myslím že ta blonďatá paní je tvá maminka, pokud ne tak se omlouvám). :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné video, hned jsem se přenesla k moři a úplně jsem cítila tu pravou letní atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné video :) Verím, že i mne sa podarí niečo vytvoriť na dovolenke ♥
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, vždycky mi přišlo Chorvatsko ne nijaké,a le prostě takové normální a teď konečně vidím, jak krásně si ho může člověk užít! Je to tam vážně nádherné, tobě to moc sluší a je vidět, že sis to dokonale užila! Super, těším se na víc videí! :))

    www.plesatazpevackano.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)