25. srpna 2015

OUTFIT: NEON COLOURS LOVER

Milé čtenářky, jak si užíváte posledních prázdninových dní? :) Já doufám, že se budu mít báječně, jelikož zítra odjíždím s přítelem na menší dovolenou. Přesto, že jsme na začátku prázdnin navštívili Chorvatsko, většinou jsme ještě společně cestovali k moři v září. Tento rok do ciziny už bohužel nepoletíme, ale strávíme necelý týden na české Šumavě. :) Vzhledem k zítřejšímu odjezdu, nevím, jestli do konce týdne stihnu publikovat další článek. Ale nemusíte se vůbec bát, protože všechno vám vynahradím. :)
Doufám, že vás potěší zpráva, že v dnešním článku vám ukážu, jak jsme se zase jednou oblékla. :) Vašim očím nesmí uniknout moje nová kabelka, o které jste si mohli přečíst v minulém článku s názvem Summer Wishlist. Kabelka vlastní zajímavou barvu - ve stínu je zeleno - žlutá, na slunci je výrazně žlutá. Ve své šatní skříni zatím nemám oblečení ve stejném barevném odstínu, a proto jsem si po dlouhém váhání nakonec oblékla bavlněné tričko v klasickém střihu. Tričko jsem si koupila v pražském H&M a myslím si, že svou barvou alespoň trochu ladí k mojí nové krásce. Co myslíte? :)
Pokud čtete moje "outfitové posty" alespoň trochu pravidelně, tak jistě víte, že v módě fandím barevným kontrastům. V tomhle případě jsem měla potřebu příliš zářivé kousky něčím ztlumit - černá barva byla nejideálnější volbou. Zároveň se mi také naskytla příležitost, kdy jsem mohla "provětrat" svoje černé koženkové kraťásky. Zmiňované kraťasy jsem si koupila v letním výprodeji minulý rok v obchodě New Yorker. Líbí se vám? :)
V dnešním článku se též musím zmínit o náušnicích, které jsem si pořídila z eBay. A přesto, že je mám ve šperkovnici uložené už dlouhou dobu, ke svému outfitu jsem je zvolila poprvé. Musím se přiznat, že od té doby je nosím velmi často, navíc jsem s nimi maximálně spokojená. Náušnice se skládají z bílých, tmavě modrých, žlutých, zelených a růžových kamenů, tudíž jsou mnohonásobně variabilní. Navíc zvládnou osvěžit i příliš nudnou a monotónní kombinaci oblečení. ;)

37 komentářů:

  1. Moc pěkná kabelka s takovou veselou barvu. Já asi taky nemám nic žlutého, možná tak tričko s tábora, které jsme museli mít na sobě vždycky na nástupu a pamatuju si, že až jsme dozpívali hymnu, tak se všichni oháněli, protože na nás stále létaly mušky a podobný hmyz :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, jsem ráda, že se ti moje kabelka líbí. ♥ Já jsem se do ní beznadějně zamilovala a od té doby, co jí mám doma se na ní musím neustále dívat. :) Jinak přítel se mě taky ptal, jestli na mě hmyz nedělal nálety. :D Naštěstí ne, ale do přírody bych si s tímhle neonově žlutým tričkem nevyšla. :)

      Vymazat
  2. Nemůžu si pomoct, ale tobě to vždycky tak sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, jsi zlatá ♥ Já jsem hrozně moc ráda, že se ti moje outfity líbí ;) Budu se snažit, aby to tak bylo i nadále ;)

      Vymazat
  3. tá kabela je inak krásna :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad, děkuji za každý tvůj pravidelný komentář ♥ Do kabelky jsem zamilovaná a nejraději bych jí neustále nosila - třeba i v zimě, aby mi připomínala léto :D

      Vymazat
  4. Krásné naušnice! Užijte si dovolenou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z náušnic mám velkou radost.
      Hlavně proto, že jsou tak krásné a variabilní a také proto, že na eBay jsem je koupila za pár korun :)

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší a navíc mi tento outfit připomíná, že prázdniny ještě nekončí. Je to dokonale letní spojení jednotlivých kousků oblečení! :-) (y)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za tvůj komentář a hezký kompliment ♥
      Je to opravdu letní outfit, který bych nejraději nosila i v zimních dnech, abych mi jednotlivé kousky oblečení připomínaly hezké léto! :) Ale to bych nejspíš zmrzla :D

      Vymazat
  6. Božský outfit Lucko :) Ta kabelka je suprová a hrozně se mi líbí ty náušnice, taky bych nějaké podobné chtěla :) Sluší ti to jako vždy! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis ♥, mockrát děkuji za tvůj milý komentář ♥!
      Doufám, že podobné náušnice seženeš - třeba na Aliexpress, kde vím, že ráda nakupuješ ;)

      Vymazat
  7. No kabelka je úžasná!:) Pěkný outfit:) Náušničky jsou třešničkou na dortu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za tvůj komentář! :) Každé tvojí odezvy se neuvěřitelně vážím :)!!

      Vymazat
  8. Luci, děkuji Ti za hezký komentář na blogu :) To zmíněné tričko jsem koupila na votoči, ale myslím, že je původně z HM. Stávám se taky pravidelnou čtenářkou, máš hezký blog :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adriano, není vůbec zač! ♥ Ty jsi si ten komentář náležitě zasloužila! :) Také si myslím, že zmiňované tričko je z H&M, ale mohla bych se po něm také podívat na votoči. Díky za nápad..♥

      Vymazat
  9. To vypadá skvěle! Kabelka je moc krásná a tričko k tomu krásně sedí. :) Děkuji za krásný komentář u mě na blogu. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, jsem ráda, že se ti můj outfit líbí! :) Budu se moc snažit, aby se ti další outfity i ostatní články líbily :) Jinak není vůbec zač - dlouho jsem jiné blogy neprojížděla a tvůj mě zaujal :)

      Vymazat
  10. Vypadáš úžasne!:) Každý jeden kúsok ktorý maš na sebe sa mi páči, obzvlášť ta kabelka je prekrásna a ta farba :))♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicole ♥, mockrát děkuji za tvůj komentář a návštěvu mého blogu :) Jsem opravdu moc ráda, že se ti moje zkombinované oblečení líbí ;)

      Vymazat
  11. Pekný článok. To tričko je nádherné! Veľmi pekne si to skombimovala. :)
    Domi Lap

    OdpovědětVymazat
  12. Naozaj veľmi ti to sekne. Vyzeráš veľmi dobre a farby ťa naozaj zvýrazňujú. Krásna si

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji ti moc :) Takový komentář vždycky potěší ;)

      Vymazat
  13. Tak to je krásně letně sladěný outfit :) Moc ti to sluší :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní letní outfit plný barev :) Moc se mi líbí :) Stala jsem se pravidelnou čtenářkou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jsem moc ráda, že se ti můj outfit líbí a ještě víc mě těší, že jsi se stala mojí čtenářkou ♥ Moc si toho vážím ;)

      Vymazat
  15. Krásny blog,krásne fotky :-) Určite sa stávam pravidelnou čitateľkou :-).
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Luci, jsi úžasná :))) Báječná letní kombinace barev! Tleskám :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  17. wooow, tak ten je strašně úžasný, strašně ti to sluší :)!! V těch barvách jsi úplně sluníčková :)!! Ta zelená je krásně letní až je škoda, že končí léto a ty kraťasky :) wooooow :) PARÁDA :)!! Ty náušnice i ta taštička je skvělá :)!!
    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ta kabelka je naprosto úžasná :-),přesně takovou bych potřebovala :-D! Jinak celý outfit je moc povedený, přeji hezkou dovču :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný outfit!!Sice jsem nikdy nemusela neonové barvy,ale v téhle kombimaci to vypadá skvěle!

    wwww.sabihomolacova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Veľmi pekné a svieže. Sekne Ti to! :-) Prajem príjemnú dovolenku.
    V pondelok končí moja letná súťaž, budem rada, ak sa zúčastníš. Hrá sa o zaujímavé ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)