17. srpna 2015

OUTFIT: STYLE WITH MARILYN MONROE

Milé čtenářky, vítám vás po dlouhé době opět na mém blogu! :) A hned v úvodu mi, prosím, dovolte, abych se omluvila za mojí "blogerskou neaktivitu". Bohužel jsem v posledních týdnech měla opravdu napilno, jelikož jsem zase fungovala jako vedoucí na dětských příměstských táborech. Každý den jsem přijížděla domů unavená a v některých chvílích jsem si dokonce myslela, že mám i úpal. Nicméně moje působení na letních táborech je ukončeno! A co to pro vás znamená? :) Od dnešního dne se můžete znovu radovat z pravidelných článků i videí. :)
Jistě jste si všimly, že na mém blogu se to poslední dobou outfity jen hemží. A ani pondělní "uplakaný den" nebude výjimkou. :) Protože jsem si teď v létě moc oblíbila krátké tílka ve stylu "crop top" i tentokrát jsem po něm rukou sáhla. Crop topy se teď hodně nosí, já jsem si ten svůj v bílé barvě pořídila v letním výprodeji v obchodě Terranova. A aby nebylo příliš odhalené kůže, na vrchní část těla jsem si přehodila košili s nadčasovým potiskem Marilyn Monroe. Košile je vyrobena z lehkého a vzdušného šifonového materiálu a koupila jsem jí zhruba před rokem na eBay. Nemůžu zapomenout na spodní část mého těla, kterou jsem oblékla do kraťásků z tmavého denimu. Není to tak dlouho, co jsem si kraťasy pořídila v obchodě Gate a určitě o nich ještě uslyšíte. Co se týče obuvi - mimořádně jsem před botami na vysokém podpatku upřednostnila sandále, do kterých jsem obula svoje nožky. Nejen, že jsou sandále s pásky velice pohodlné, ale navíc jsou i slušivé. Hezký vzhled jim především dodává jemné zdobení v podobě stříbrných kamínků.
Na závěr dnešního článku se chci zeptat, jestli se vám líbí můj nový účes bez ofiny? A samozřejmě nesmí chybět ani tradiční otázka, zda se vám vytvořený outfit líbí? :) Mějte se krásně ♥

9 komentářů:

  1. Závidím ti, že si crop topy můžeš dovolit :) Já na něj mám moc velká prsa a celkově s mojí postavou se moc nosit nedají :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  2. Tá košeľa je TOP ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný outfit - moc se ti povedl, sluší ti, hodně mě zaujala ta košile s Marilyn - je super! Ty máš hezkou postavu, takže si můžeš crop topy dovolit, o mně se to bohužel říci nedá :D Co se týče účesu: Já jsem na tvém blogu poprvé, ale když jsem se dívala na starší články a fotky s ofinou - možná se mi i víc líbíš bez ní

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je super a účes taky, takhle ti to strašně sluší. No prostě kočka! :)
    Ráda bych tě také pozvala do giveaway, která zrovna probíhá na mém blogu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Účes bez ofiny ti moc sluší. Myslím, že je to tak i lepší než s ofinou. Outfit je nádherný. Hodně se mi líbí košile. Sluší ti to.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Ta košile je božská :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi ti to pristane!:) A ta košeľa ♥.♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Máš hrozně krásný a zajímavý obličej <3 A ty vyčesané vlasy ti tak hrozně sluší :))

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)