19. srpna 2015

♥ SUMMER WISHLIST ♥

Hezký den!
Dneska jsem si pro vás připravila článek, který prozradí, po čem moje srdce v letních měsících touží.
Upřímně doufám, že se vám čtení bude líbit. ♥

1. slip-on boty: Svojí první zkušenost se slip-on boty jsem získala teprve v květnu letošního roku. V té době bylo takzvané zkouškové období v plném proudu. Samozřejmě, že jsem se musela za úspěšně absolvované zkoušky náležitě odměnit. Lepší nápad, než si koupit slip-on boty v zelenkavé barvě jsem snad ani nemohla mít. :) A protože od té chvíle tyhle boty nosím nejraději (samozřejmě, že až po botách na vysokém podpatku), si chci pořídit další.
2. džíny: Po ukončení letního semestru ve škole mi zbýval čas i na takové aktivity jako je úklid šatní skříně. Při této příležitosti jsem "oprášila" svoje letní oblečení a některé kousky jsem ze skříně úplně vyřadila. Největší odlehčení zažila kopička s džíny. Z tohoto důvodu budu přes letní prázdniny v obchodech C&A, H&M či Tally Weijl hledat ty pravé.
3. zeleno-žlutá kabelka: Prodejnu s oblečení C&A navštěvuji pravidelně, tudíž jsem nemohla vynechat návštěvu ani před začátkem letních prázdnin. Co kdybych tam náhodou objevila pěkný kousek oblečení, který bych "nutně" potřebovala sebou na dovolenou? Jenže místo toho, abych odcházela s igelitovou taškou, ve které bych si odnášela nové tílko či crop top na pláž, opouštěla jsem zmiňovaný obchod s pocitem beznadějné zamilovanosti. A po čem moje srdce zatoužilo tentokrát? No, přeci po nové kabelce! :) Ovšem není to ledajaký módní doplněk - je výjimečný především díky své "šťavnaté" zelenožluté barvě (oficiální fotografii jsem nenašla).
4. žlutý kousek oblečení: Na jaře známé módní značky uvedly na český trh několik nových trendů. A právě mezi ně patřila i žlutá barva, která je velice trendy i v létě. V této barvě jsem si chtěla pořídit plavky, se kterými bych odcestovala k moři. Bohužel můj původní plán se nesplnil, a tak žlutý kousek oblečení hledám dál.
5. černé + béžové psaníčko: V mojí skříni naleznete přibližně dvacet kabelek různých stylů a barev. Velkým paradoxem je, že nevlastním žádné plesové psaníčko či listovou kabelku v béžové a černé barvě. Je to velký nedostatek, který chci napravit.
6. čistící přípravek na pleť: V období puberty moje pleť nebyla vůbec dokonalá. Moje kožní problémy byly tak vážné, že jsem musela pravidelně navštěvovat kožního lékaře. Mimo jiné jsem také musela používat předepsané léky a různé dermatologické přípravky. Několik let jsem na svou problematickou pleť aplikovala každé ráno a večer vyhlášený Effaclar gel od francouzské značky La Roche Posay. Tento gel jsem opravdu ráda používala, protože perfektně odlíčil make-up a navíc efektivně účinkoval na pupínky. V současnosti žádné velké kožní problémy nemám, avšak o svojí pleť se musím neustále starat. Bohužel zmiňovaný gel není příliš levný, a proto jsem se rozhodla, že vyzkouším levnější variantu z drogerie například kosmetiku Garnier nebo Nivea.
7. rudá rtěnka: K líčení mi většinou postačí make-up, matující pudr, řasenka a tvářenka. Pokud mám náladu a především čas, svoje každodenní líčení vylepším tím, že přidám oční stíny, linku nebo lesk na rty. Avšak svůj běžný make-up bych chtěla "osvěžit" rudou rtěnkou. 
8. sandálky na podpatku: V letních měsících jsou velkým hitem sandálky na podpatku, a jelikož jsem velká milovnice vysokých podpatků, tak si je prostě musím pořídit! Uvidíme, co mi obchody nabídnou..:)
9. hodinky: Přesto, že vlastním velkou sbírku náramků, nejraději na ruce stejně nosím hodinky. Sice nemám tolik hodinek, co náramků, ale i tak je to můj velice oblíbený módní doplněk (nejoblíbenější je samozřejmě kabelka). :) V mojí šperkovnici naleznete zlaté, černé a bílé hodinky. Nejvíce na své ruce nosím právě ty zlaté, protože se dají nejlépe zkombinovat k mým outfitům. To je pravá příčina, proč hodinky už dávno nevypadají jako nové. Teď v létě přišel čas, abych si koupila nové. :) Ale jakou barvu zvolím tentokrát? Stříbrné, zlaté nebo v barvě růžového zlata?
10. černé + nude lodičky: V tomhle případě je to úplně stejné jako s mojí sbírkou kabelek. Vlastním spoustu párů bot. Ale přesto ve svém botníku stále ještě nemám klasické a velice ženské lodičky v černé či béžové barvě.

22 komentářů:

  1. džíny milujem a mám ich doma niekoľko :) Tie by som aj ja ďalšie chcela :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá..vítám na svém blogu další "džínovou maniačku" :)

      Vymazat
  2. Musím říct, že máme velmi podobný wishlist, béžové lodičky, slip-ony, a jednoduché psaníčko sháním také už nějakou tu dobu. Dokonce jsem v Deichannu narazila na jedny lodičky ve slevě, které mi sice skvěle seděly, ale já si je prostě nevzala :/ .. No a o obchodě C&A ani nebudu mluvit, také jsem odešla podobně zamilovaná, nikoliv však do kabelky, ale vínového klobouku! ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, opět ti mockrát děkuji za hezký komentář :). Také se mi občas stane, že se mi nějaká věc líbí, sedí mi a je dokonce i ve slevě, ale já si jí v ten okamžik prostě nekoupím - třeba naposledy v C&A se mi líbilo vínové tričko a já si ho nekoupila. A když jsem přišla o 3 dny později pevně rozhodnutá, že si ho koupím, už ho neměli..:(

      Vymazat
  3. Hodinky mám také na wishlistu. Nutně teď do školy potřebuji černý džíny, tak snad nějaké seženu. A jinak super wishlist, Luci!

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak koukám, že je nás více, co nutně shánějí nové hodinky a džíny. Tak ti přeji úspěšný lov :)
      Jinak děkuji za komentář, jsem ráda, že se wishlist líbí..:)

      Vymazat
  4. čistící přípravek na pleť od Garnier používám a jsem s ním spokojená, určitě funguje a pleť je po něm hladší a na pohled hezčí a čistší, určitě můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, mockrát děkuji za tvůj komentář a zároveň užitečnou radu, která se mi při výběru čistícího přípravku na pleť bude určitě hodit :)

      Vymazat
  5. Moc pěkný článek:) já si chci a zároveň tedy i potřebuji pořídit stříbrné hodinky:) Jinak žlutá mě letos totálně dostala a okouzlila už mam několik ,,žluťásků" ve svém šatníku:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já žlutý kousek oblečení pořád sháním :) závidím ti, že ty už "něco" žlutého ve skříni máš :) ale já určitě také něco nakonec seženu :)

      Vymazat
  6. Ty střevíčky jsou úžasný! Ty by se mi moc líbily hrozně!
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné věci. Přeji ať si své touhy splníš. Úplně nejvíce se mi líbí zeleno žlutá kabelka a nové džíny budu taky potřebovat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že se mi vše splní. :) Ale o tom se dozvíte i vy v některém dalším článku :)

      Vymazat
  8. Pekný článok, pekné veci, veľmi sa mi páčia všetky :-))
    Zamilovala som sa do tých topánok ♥
    Beauty by Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem moc ráda, že se ti moje věci z letního wishlistu líbí :)

      Vymazat
  9. Wishlisty mám ráda, sama si jeden tvořím ale už na podzim a zimu ! :)

    Tvůj je mi hodně blízký O:-).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  10. Nude lodičky také potřebuji, ale stále nemohu najít ty pravé...
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  11. Wishlisty zbožňujem a aj ja sama si ich zostavujem :)
    Vybrala si si naozaj krásne vecičky po ktorých túžiš a ja verím, že aj ich dostaneš ;))
    Tie kabelky su nádherné a najmä tá zelená!!♥.♥
    Veľmi sa mi tiež páčia rifle a modré lodičky, tie su prekrásne!:)
    Ale samozréjme všetko aj hodinky:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šněrovací sandálky jsou krásné, takové bych si taky nechala líbit <3

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  13. Kabelky, topánky a hodinky sú NÁDHERNÉ ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)