21. září 2015

MOJE PÉČE O VLASY

Ahoj holky, jak se máte? Já si chci ještě užít svůj poslední prázdninový týden, jelikož od 29. 9. 2015 mi ve škole začíná zimní semestr. Tentokrát, s novým školním rokem do mého života přijdou i starosti v podobně psaní bakalářské práce a intenzivní přípravy na státní závěrečné zkoušky. Je na tom někdo stejně? Vím, že to pro mě bude náročné a už jen při té představě na mě přicházejí mdloby! Ale teď už se raději budeme bavit o příjemnějších věcech, jako je například péče o vlasy. :) Máte z toho radost? :)
Na úvod - jsem majitelkou jemných vlasů, které se nemohou pyšnit příliš velkým objemem. Kromě toho, mají moje vlasy tendenci k třepení konečků. A abych tomu zabránila, navštěvuji svou kadeřnici každé tři měsíce a opravdu to pomáhá! A nakonec (ještě k tomu) trpím i na suché konečky vlasů.
Z toho, co jsem vám napsala, jste určitě usoudily, že moje kštice potřebuje extra péči...
1) Moje kompletní starost začíná už ve sprše, kdy na mokré vlasy aplikuji šampón od značky Cien, který je určený pro objem vlasů a obsahuje provitamín B. Po každém umytí jsou vlasy opravdu viditelně zdravější a silnější. Díky šampónu také získám i potřebný objem. Doma mám už několikáté balení a plánuji si pro něj do obchodu Lidl chodit pokaždé, dokud se bude vyrábět. Celkově šampon za 30 Kč hodnotím jako "za málo peněz hodně muziky". Určitě ho musíte vyzkoušet!
Ovšem v létě jsem šampon od Cien vyměnila. Pro tuhle změnu jsem se rozhodla v letních měsících, protože skoro každý den jsem strávila venku v tropických teplotách. A díky tomu mi sluníčko bohužel vlasy hodně vysušilo. Takže jsem si v drogerii pořídila takzvaný Rituál Krásy, který pochází z dílny od poměrně nové, vlasové kosmetiky Garnier Ultra Doux Marvelous. Rituál Krásy je přírodní šampon, který je navíc obohacený o arganový a kaméliový olej. Díky těmhle olejům mám po létě zase hezky hydratovanou hřívu.
2) Po umytí šampónem, moje péče pokračuje aplikací balzámu. Na poličce ve sprchovém koutě mám položené rovnou dva balzámy. Prvním je Balea Professional Oil Repair, který o mojí hřívu pečuje do hloubky pomocí arganového a slunečnicového oleje. Řada Oil Repair zmírňuje poškození vlasů a je vysoce hydratační, což je na kštici opravdu hodně znát. Balzám seženete za cca 30 Kč v DM drogerii. Druhým mým "balzámovým favoritem" je Tresors de Miel od již zmiňované vlasové kosmetiky Garnier Ultra Doux. Balzám je určený pro oslabené, lámavé vlasy, a protože obsahuje med, mateří kašičku a propolis opět moje vlasy hydratuje a vyživuje.
3) Moje péče o vlasy by nebyla kompletní, kdybych jednou za týden nedopřála svým vlasům masku. Momentálně nejraději používám masku na vlasy od francouzské značky Le Petite Marseillais, jejíž cena se pohybuje okolo 300 Kč. Maska je určená pro poškozené a lámavé vlasy. Obsahuje bambucké máslo a med. Tenhle francouzský produkt aplikuji po celé délce vlasů a nechávám působit 3 - 5 minut, někdy i déle, A výsledek? Vlasy jsou díky masce intenzivně vyživené, navíc každý vlas chrání od kořínky až po koneček proti vnějším vlivům a ještě je poté dobře rozčešu. Zkrátka opravdu po použití tohoto francouzského produktu je moje hříva silná, lesklá a září zdravím! Masku jsem si pořídila na e - shopu kosmetické značky Franca (www.franca.sk).
4) Kromě masky na vlasy, jsem si v poslední době také oblíbila takzvanou kúru. Konkrétně používám SOS intenzivní kúru od značky Balea. Podle oficiálního popisu výrobce mám nechat produkt působit jednu minutu, ovšem to mi připadá hrozně málo. Takže jí na vlasech nechám o mnoho déle - třeba až 3 hodiny. Výsledky působení jsou více než uspokojivé. :)
5) Posledním krokem jsou olejové zábaly. Nejčastěji si dopřávám vlasový zábal s použitím univerzálního kokosového oleje. Když mám náladu, nechávám na vlasech zábal přes celou noc. Ve druhém případě nechám kokosový olej na svých vlasech pracovat minimálně tři hodiny. Teď, když mi kokosový olej došel, nahrazuji ho takzvaným Olejovým elixírem od francouzské značky Le Petite Marseillais, který obsahuje arganový a bambucký olej. Francouzský produkt používám jednou týdně nebo kdykoliv, když vím, že vlasy potřebují pořádnou injekci výživy a vitamínů. Používám ho před umytím vlasů a nechávám ho působit přibližně 20 minut. Jestli si ho budete chtít pořídit domů, Olejový elixír seženete na www.franca.sk.


33 komentářů:

  1. Hezký článek :) Balzámy mám momentálně doma úplně stejné :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti článek líbí! ;)
      Tak to jsem se akorát trefila do tvojí péče o vlásky. :) Jinak, jak ti balzámy vyhovují? Já jsem s nimi spokojená. :)

      Vymazat
  2. Ja mám kučeravé a pomerne husté vlasy, ktoré sú strašne nepoddajné a nech sa snažím ako chcem a strávim i polhodinu pred zrkadlom v snahe o nejaký účes, o hodinu mi už lietajú vlasy všade okolo hlavy :D Ale pripomenula si mi, že sa musím ísť dať ostrihať, moje končeky už kričia o pomoc :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si byla konečky ostříhat zrovna minulý týden a také doslova křičely o pomoct. :D

      Vymazat
  3. Úžasný článek Lucko! Upřímně se teď cítím trochu provinile, protože nepoužívám ani kúru, balzámy a ani si nedělám zábaly. Jsem strašná, měla bych mrknout po nějakých produktech na tyto věci! :) Moje vlasy mají absolutně nulový objem a tak v Lidlu určitě mrknu po tom šamponu :) Děkuji za tipy ♥♥

    http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097147804-az-kviz/312292320010066/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Elis ♥ Plánuji, ještě víc článků o vlasech. Nemusíš se cítit provinile, protože i tak máš krásný, dlouhý vlásky. :) Zatím, co já se můžu snažit sebevíc a nikdy je nebudu mít podle mých představ. :( Prostě vlasová kosmetika, geny nepřemůže..:D

      Vymazat
  4. Hezký článek i blog :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se k těm, které měly po létu konečky vlasů napadrť :D Ve středu jsem je ale byla nechat ušmiknout a je po problému. Jinak tento balzám od Baley jsem používala a vyhovolval mi. Narozdíl od této řady šamponů Garnier. Nemohu si pomoct, ale ty mi absolutně nevyhovují :/ Hodně mě zaujal zábal. Ten si moc nedělám, ale tento od Le Petit mě moc zaujal! :) Super, že jsi přidala odkaz, kde ho můžeme koupit :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zpočátku Garnier Ultra Doux také moc nevyhovoval, ale myslím si, že vylepšili recepturu - Ultra Doux Marvelous. A tahle zřejmě nová řada je skvělá, hlavně udělá to, co slibuje ;)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji mockrát ;) Jsem ráda, že se ti líbí ;)

      Vymazat
  7. Tak ten Cien šampon schválně vyzkouším :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej ;) Za zkoušku nic nedáš. A kdyby ti náhodou nevyhovoval, nemusíš litovat utracených peněz ;)

      Vymazat
  8. Úžasný článek! Já osobně péči o vlasy dost zanedbávám, možná bych konečně měla začít alespoň trochu něco dělat :D děkuji moc za inspiraci! :)
    http://wearefaabulous.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mockrát děkuji za tvůj komentář! Jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala, proto svůj blog píši ;)

      Vymazat
  9. Máš krásné vlasy! Vůbec bych neřekla, že mají tendence být suché a třepit se, neboli přesně jako ty moje. Vždycky si začnu ty své pěstovat, ale PAK udělám něco naprosto strašného, čím je zničím (samobarvení doma na blond, hořčičná maska, která je úplně vysušila...), takže teď začíná přírodu nanovo a uvidíme. O téhle Garnier vlasové péči jsem ještě neslyšela (vůbec jsem ještě Garnier šampony nepoužívala) a vypadají hezky. Když budu hledat nějaký kompromis mezi chemií a přírodou, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já si vlasy nebarvím ani nežehlím a stejně je mám hrozné. Ale jak mi řekla kadeřnice, může za to genetika. :( Za vyzkoušení nic nedáš ;)

      Vymazat
  10. Tvůj komentář mě velmi potěšil a z toho, že si na blogu rozhodně nebyla naposledy jsem usoudila, že i ty by ses mohla stát pravidelnou čtenářkou....pokud teda opravdu o můj blog zájem máš. Já se tou tvou stala.
    Tvoje vlasy jsou nádherné! Já si minulý rok moje silné dlouhé vlasy ostříhala na krátko a bylo to super do minulé středy, kdy jsme se nepochopili s kadeřnicí a mám to nejkratší, co jsem kdy měla....a vypadám strašně. Teď se budu jen snažit o rychlejší růst....nějaké typy? :)
    Buď chaotická, buď glamour!
    -Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, tak to mě mrzí! A právě z tohoto důvodu ráda chodím ke svojí kadeřnici, protože když jí řekneš, že chceš ostříhat konečky třeba 1 cm. Ostříhá ti pouze 1 cm. Také se mi vždycky stávalo, že jsem řekla, že chci ostříhat málo a domů jsem pokaždé přišla jako opelichané kuře. :D Určitě na blogu bude více tipů :)

      Vymazat
  11. Cien má ty šampony vážně neuvěřitelné ;), za takové peníze, tak pěkné vlasy. :))

    A mám na blogu GIVEAWAY :-*!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mě teď čeká škola:( A ten balzám od Balei se mi líbí + ta cena :D To by stálo za vyzkoušení:)))

    OdpovědětVymazat
  13. Cien šampony mám také v oblibě, nikdy bych to neřekla, ale je to tak, poměr cena, kvalita je opravdu skvělý
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Podle fotky máš opravdu krásné a zdravé vlasy. Ty moje si dělají, co chtějí a nepomáhá jim vůbec nic..:D :)
    Nedám dopustit na masky a tuhle vůbec neznám, zajímavé, ukládám si obrázek do PC a až bude čas na změnu, tak do ní asi investuju :))
    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tiež mám jemné vlasy, ktoré sa navyše rýchlejšie mastia, takže problém s objemom vlasov dobre poznám. Tento šampón od Cien si najbližšie určite pozriem. Inak mi tiež dosť sedia šampóny Garnier Ultra Doux a Balea šampóny. Kondicionér Balea oil som skúšala a je fakt skvelý.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat
  16. Máme asi stejný typ vlasů. Právě teď jsem se konečně rozhodla, že se o ně začnu víc starat, po 18 letech je to co říct :D Jinak ti držím palce se státnicema
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek. Já z vlasy bojuju neustále. I kadeřník mi řekl, že to nemá cenu. :D

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý článek :)). Taky se snažím o mé vlasy něco udělat. Já mám naopak docela husté vlasy, ale ty konečky máme stejně. Je to celkem problém, když si chci nechat narůst delší vlasy. Ten balzám od Baleii jsem měla taky, je opravdu dobrý.

    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  19. Skvelý post :)

    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. O vlasy sa teda staráš naozaj ukážkovo :-) mala by som si brať príklad :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  21. Šampóny od Cien sú naozaj úžasné, spravia to čo majú nie sú drahé, dostupné...


    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)