7. září 2015

- MŮJ NÁKUP NA EBAY -

Milé čtenářky, jak jste si užily víkend? Já jsem měla skvěle, protože jsem se zúčastnila krásné události - svatby. Bohužel já jsem nevdávala :(, ale stala jsem se součástí velkého dne "D", kdy si můj bratranec Ondra se svou přítelkyní přislíbili lásku na celý život. ♥ Celý svatební den se nesl ve znamení velké romantiky, tudíž jsem ze všeho byla tak říkajíc "na měkko". :) Mimochodem měly byste zájem o menší "report" ze sobotního dne?
Teď už k věci...Po dlouhé době jsem se rozhodla, že pro vás napíšu článek, ve kterém vám chci ukázat nové věci, které jsem si koupila. Samotný název příspěvku už napovídá, že veškeré oblečení nebo doplňky pocházejí z mé nejoblíbenější stránky eBay. Vzhledem k tomu, že věci ke mně domů prozatím nedorazily, nemůžu je vyfotit. A proto jsem se rozhodla, že použiji katalogové fotky. Pod každou z nich naleznete užitečné informace jako je například cena.

1. Bílá mikina s krajkou: První věc, kterou vám chci ukázat je mikina - a přesto, že vždy před tímto kouskem oblečení, upřednostňuji spíše elegantní svetříky či saka, zamilovala jsem se do ní na první pohled. ♥ Moc se mi líbí černá krajka, která je zajímavá a zároveň si kontrastuje s bílou barvou. Jediné, co mikině vytýkám je nápis "Rollin´", ale za cenu 180 Kč se to dá přežít. :)
2. Barevný náhrdelník: Na eBay jsem začala nakupovat přibližně před 3 lety. A od té doby jsem tenhle barevný náhrdelník v kategorii "Necklace" vídala mnohokrát. Když jsem ho u zahraničního prodejce objevila za směšných 30 Kč, už jsem neváhala ani minutu.
3. Stříbrný náramek: Tohle byl nejrychlejší nákup mého života! :) Kouknu se na eBay, uvidím tam krásný náramek za pouhých 18 Kč, který se svojí barvou hodí úplně ke každému outfitu, tak okamžitě zaplatím. A teď už jen každý den kontroluji svojí poštovní schránku. Jinak doma moc náramků z eBay nevlastním, protože se bojím, že mi na ruce budou velký. Jakou s tím máte zkušenost?
4. Tričko s průstřihem: Další zakoupenou věcí je tričko, které je netradiční svým průstřihem na zádech. Vždycky se mi takové oblečení s průstřihem na zádech líbilo, ale co s podprsenkou? Vím, že spousta holka tenhle problém řeší "bandeau" topem, který v té době v mojí šatní skříni chyběl. Naštěstí tenhle průstřih je tak šikovný, že umí můj problém (podprsenku) zakrýt. :) Při objednávce jsem si mohla vybrat ze tří barev - bílé, černé a červené. Vzhledem k tomu, že vlastním málo kousků s červenou barvou, volba byla jasná! Pokud si budete chtít objednat stejné tričko, zaplatíte za něj 100 Kč.
5. Masivní náušnice: Jistě víte, že jsem velký milovník doplňků - především bižuterie. Takže, co by to bylo za nákup, kdybych nezaplatila alespoň za jedny náušnice? Konkrétně těch z eBay mám doma už pěknou sbírku, kterou vám také jednou určitě ukáži. Se všemi jsem naprosto spokojená, a proto jsem si objednala další, které mě stály 30 Kč. No, nekup to?!
6. Zlaté hodinky: Na mém blogu jsem také psala o svém "Wishlistu", na kterém byly i zlaté hodinky. Ty, které vidíte na fotce se mi hodně líbily, takže jsem si je jednoduše objednala. Jediné, nad čím jsem opravdu váhala, byla barva. Nakonec jsem si pro sebe objednala bílé a pro svou maminku v černé barvě, které jí daruji k svátku. Jedny hodinky stojí 80 Kč a plánuji si objednat další, ale tentokrát už bez stříbrných kamínků.
7. Pásek: Zjistila jsem, že ve svojí šatní skříni mám málo pásku. Takže jsem se rozhodla, že tenhle nedostatek okamžitě napravím. :) Ke svému skvělému žlutému svetru jsem si objednala žlutý a do objednávky jsem pro jistotu přihodila ještě jeden v univerzální černé barvě. Jeden pásek do kalhot stál 30 Kč.
8. Černý náhrdelník s metalickými odlesky: Stejně jako moje sbírka náušnic i ta s náhrdelníky se rozroste o další. :) Většinou si pořizuji "statement" doplňky, jelikož dokážou oživit i monotónní outfit. :) Zaplatila jsem za něj 40 Kč!
9. Držák ramínek: Poslední věcí, kterou vám chci ukázat je takzvaný držák ramínek podprsenky. Vůbec jsem nevěděla, že takový pomocník existuje. Kamarádka si podobný koupila v obchodě Tiger, kde jsem se ho pokoušela získat i pro sebe. Jenže už jsem ho nesehnala, ale to je možná i dobře. V Tiger bych za tři držáky ramínek zaplatila 30 Kč, což je samozřejmě vynikající cena. Ovšem eBay mě opět nezklamal - zde jsem si pořídila rovnou 10 kusů v různých barvách za 20 Kč. Možná si říkáte, že tenhle počet je zbytečný, ale pro mě ne. Některé daruji mamince a sestře a další si nechám pro případ nechtěné ztráty. :)
Můj seznam, který můžete brát jako inspiraci je už prázdný! Takže mi do komentářů pod článek můžete napsat, jak se vám můj nákup líbí. Určitě také nezapomeňte připsat, jestli zde také nakupujete a čím jste si naposledy udělaly velkou radost. :) Pro ty, kteří na eBay neumí nakupovat - u mě na blogu najdete i článek s podrobným návodem! Stačí kliknout myší -> ZDE!
Mějte se krásně! ♥

27 komentářů:

  1. Moc hezké nákupy, ta mikinka je úžasná :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě naprosto okouzlila :) Děkuji za milý komentář ;)

      Vymazat
  2. Super věci, nejvíc se mi líbí šperky. K nákupu na ebay jsem se zatím neodhodlala. Moje banka ani neumí platit do zahraničí :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze šperků mám také velkou radost a už se nemůžu dočkat, až dorazí ke mně domů :) Díky za tvůj komentář :) Snad se jednou k nakupování na eBay odhodláš ;)

      Vymazat
  3. Objednala sis krásné věci Lucko, podobnou mikinu mám vyhlédnutou na Ali. Masivní náušnice a náhrdelníky si chci také pořídit. Hodinky jsi vybrala božské :) Bylo by fajn, kdyby jsi napsala článek až věci přijdou jak jsi spokojená s kvalitou. A report o sobotní svatbě si určitě ráda přečtu ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Elis ♥, děkuji za každý tvůj milý komentář, vždycky mě neuvěřitelně potěší! :) Možná takový článek napíšu, uvidíme :)

      Vymazat
  4. Nakoupila jsi spoustu krásných věcí. Musím se přiznat, že mě okouzlily především hodinky! Vypadají velice vkusně! Cena 80 Kč,- je naprosto skvělá, mám jen strach, jestli budou fungovat tak, jak mají. Musíš mi dát vědět :) Pokud ano, okamžitě objednávám!! :D

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti hodinky líbí :) Určitě ti dám vědět, klidně ti pošlu i odkaz na prodejce :)

      Vymazat
    2. To bys byla zlatá :)

      Jinak máś moc krásný blog. Zamilovala jsem se do tvého stylu psaní :) Neměla bys zájem o vzájemné sledování na GFC? :) Určitě mi dej vědět :)

      www.maredifragole.blogspot.cz

      Vymazat
    3. Také tě již sleduji :)

      Měj se krásné :)

      Vymazat
  5. Sweatshirt is stunning! I love it! *o*

    I hope that you visit my blog too and stay for longer: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Ano, do té jsem se zamilovala na první pohled ;)

      Vymazat
  7. Skvele veci.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jakmile bude více penízků, tak se chystám na velké nákupy na Ebay :D. Už mám nějaké věci vyhlídnuté, ale když budu něco objednávat, tak to pořádně prohlídnu :). Nejvíce se mi tam právě líbí ty směšné ceny náhrdelníků :D Jeden už od tam mám a je absolutně překrásný ♥. A taky za nějakých 40Kč :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééj Veru :), tak doufám, že se svým nákupem na blogu pochlubíš :)

      Vymazat
  9. Moc se mi líbí ten černý metalický náhrdelník a za 40 kaček? No neštvi mě :D
    Krásný blog, stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, když se ti bude líbit i u mě <3
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neštvu :P, třeba si o podobný zasoutěžíte v giveaway ;)
      Děkuji, taktéž doufám, že se ti u mě bude líbit ♥

      Vymazat
  10. Páni tyhle hodinky za 80 Kč? Jsou opravdu krásné, to jen já jsem musela mít hodinky od Daniela Kleina za dva a půl :D
    Jinak abych ti to osvětlila, já vůbec nepoužívám google +, prostě se mi to nelíbí proto nemám na svém blogu ani možnost aby mě lidé odebírali. Jsem zastánce bloglovinu, který používám každý den i já :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zase ty od Kleina jsou určitě kvalitnější :D
      Áha :D, tak až si založím bloglovin, tak si tě přidám :)

      Vymazat
  11. Na tento článek jsem neměla nikdy narazit :D Už mě zase chytají nakupovací mánie. Hlavně když vidím ty naušnice a tričko ♥ Dále by to chtělo nějaký kryt na mobil, pár nových náhrdelníků...:D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  12. Super výběr Luci ! Za mě je top ten náramek ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné věci, nejvíc se mi líbí ty hodinky.. já tu mám jedny podobné z ebay za 100 kč, ale ta kvalita mi přijde hrozná.. myslím, že dkybyc je nosila každý den, tak se mi rozbije zapínání :D
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, ty netroškaříš! :) Zamilovala jsem se do náhrdelníku a hodinek!! Skvost :)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Koupila jsi si uplně užasný vecicky :D Ty hodinky jsou proste top :)
    Budu rada když se podíváte na muj blog
    klimovatereza.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou super kousky! Hned bych brala mikču. :D

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)