19. října 2015

...GATE PRAGUE HAUL...

Nejdražší čtenářky, minulé pondělí odjížděl můj přítel do Prahy na pracovní školení, a tak jsem se poměrně dost na rychlo rozhodla, že naše hlavní město také navštívím. Můj původní plán byl takový, že nejprve navštívím obchody, které jsou umístěné na Václavském náměstí. A ve zbytku času se případně podívám do nákupního centra Palladium. Jenže cestou do Prahy jsem vypila mnohem větší množství vody, než jsem měla, a tak jsem si potřebovala opravdu nutně odskočit. Ve své hlavě jsem musela neustále přemýšlet, kde na "Václaváku" budu hledat záchod. Nakonec, aby nedošlo k nechtěné biologické katastrofě, pražským metrem jsem si namířila cestu do Palladia. Mnohokrát jsem v tomhle nákupním centru nebyla, takže najít toalety se posléze ukázalo jako velký problém! Přibližně po deseti minutovém pátrání jsem se konečně mohla zbavit té "tíhy". Ta úleva :D!
Upřímně Palladium vůbec nepatří do mého seznamu oblíbených "nákupáků", ale pokud tam přeci jen cestu mám, tak pouze a jedině do Lush. Avšak tentokrát (jako na potvoru) jsem v tomhle voňavém obchůdku vůbec nic nepotřebovala. Tak moje kroky směřovaly do H&M, kde jsem nic zajímavého stejně neobjevila. Poté jsem dostala chuť na návštěvu F&F, ale hledat tenhle obchod mezi dalšími 180 obchody se mi prostě nechtělo..
Takže jsem nákupní centrum v srdci Prahy opustila a přemístila jsem se na notoricky známé Václavské náměstí. A hned jsem se rozběhla do New Yorkeru, protože jsem marně doufala, že tady seženu vysněnou koženou bundu ve své velikosti, ale nesehnala! Mezi všemi kousky oblečení v NY mě upoutaly lacláče ze středně světlého denimu. Můžu vám říct, že za cenu 399 Kč bych s nimi nadšeně běžela k pokladně, ovšem to bych musela mít několikanásobně větší proporce. Mojí pozornost si také získala šedá asymetrická sukně s černým melírem za cenu 349 Kč a ještě černý bavlněný rolák bez rukávů, který stál 199 Kč. Kdybych si několik dní před nákupním výletem do Prahy, nenakoupila čtyři podobné sukně v Terranově, určitě bych si jí všemi deseti prsty vzala. Černý rolák jsem si také nekoupila, protože mi opět byl velký a moje velikost byla pravděpodobně vyprodaná - avšak tenhle kousek zůstává nadále na mém podzimním "wishlistu", takže po něm budu pátrat dál! Hledat jsem zkoušela i v dalším obchodě, tentokrát v C&A. Ovšem to byl opravdu rychlý proces - nic jsem neviděla, nic mě nezaujalo a nic jsem nekoupila!
Z mého pražského "shoppingu" jsem byla zatím hodně zklamaná. Své poslední naděje jsem tedy vložila do obchodu Gate. Když jsem si u vchodu přečetla ceduli s textem, že na všechno zlevněné oblečení, mají zákazníci ještě dalších 30% slevu, naděje ještě více vzrostly! V Gate jsem strávila skoro dvě hodiny, kdy jsem přehrabovala slevové stojany. Vyplatilo se! U pokladny jsem radostně/neradostně zaplatila 756 Kč a spokojeně jsem odešla s velkou, plnou taškou oblečení. Pokud jste zvědaví, jaké kousky oblečení se v tašce ukrývaly, tak v dnešním článku se to dozvíte. :)
Jako první věc jsem do ruky popadla bílé triko z bavlny, na kterém se mi líbil jeho černý nápis "Rock On". Poslední dobou jsem si bílé trička s černými nápisy moc oblíbila, protože se dají výborně kombinovat a navíc je mohu zakomponovat téměř do každého svého outfitu. Avšak co na tomhle pohodlném kousku bylo opravdu nejlepší? No přeci, jeho super výhodná cena! Původní cena činila 148 Kč, ovšem po slevě to bylo jen 69 Kč.
Obchod Gate máme i u nás v Českých Budějovicích, kde se mi už před delším časem líbil tenhle pletený svetr. K dostání tehdy byl ve dvou barevných kombinacích - v pastelové zelené barvě a také v jemném meruňkovém odstínu. O mnoho více se mi líbila zelenkavá "mint" varianta, jenže všechny dostupné kousky měly vadu v podobě vytahaných ok. Za vadné zboží jsem pochopitelně nechtěla utrácet peníze, takže jsem si ho nekoupila. Až v pražském Gate jsem narazila na tentýž svetr akorát ve zdravém stavu. Ze všech nabízených velikostí jsem si úmyslně vybrala větší "elkovou", aby na mě svetr vzbuzoval dojem "oversize". Původně svetr se štrasovým šperkem stál 498 Kč, jenže po slevě jsem paní prodavačce zaplatila pouhých 83 Kč. Jak se vám líbí?
Podobný příběh měla i bílá vestička, se kterou jsem se už také dříve setkala. Ovšem tenkrát jsem si jí domů nepořídila, protože její cena 398 Kč se mi zdála přehnaná. Naštěstí v Praze je blaze a bílá vesta za 104 Kč se u mě doma již zabydlela. Dokonce jsem s ní už vytvořila i outfit, který u mých kamarádek sklidil úspěch, což mě velice potěšilo.
Dále vám chci ukázat moje nové šaty. Protože miluji vínově červenou barvu, tudíž jsem si šatů ve slevovém stojanu okamžitě všimla. Ale mám pocit, že vínová barva je spíše podzimní záležitostí. Z tohoto důvodu se mi v hlavě zrodila myšlenka, jestli bych je nemohla nosit i v tomhle ročním období. Napadlo mě, že bych je mohla zkombinovat s teplou šálou a huňatým cardiganem. Co si o tom myslíte? Kromě barvy mě také zaujal průstřih pod prsy. Jediné, proč jsem na malou chvíli zaváhala nad koupí, byla délka šatů. Na druhou stranu mám v šatní skříni více krátkých šatů, takže je to v podstatě příjemná změna. Původní cena šatů činila 398 Kč, ve slevě jsem je ale zakoupila za 104 Kč.
Svoje poslední napsané řádky věnuji kalhotám. Jako první jsem spatřila černobílé krajkové kalhoty za 104 Kč. Zpočátku jsem měla problém s výběrem velikosti - nejprve jsem si vyzkoušela velikost S, avšak necítila jsem se v nich tak, jak bych měla. Ale kalhot jsem se za žádnou cenu nechtěla vzdát, proto jsem do zkušební kabinky zaběhla i s velikostí M. Takhle velké kalhoty mi neseděly už vůbec! Na závěr jsem to riskla a domů jsem si přivezla kalhoty s velikostí S. S mým výběrem jsem spokojená a tyhle výrazné krásky moc ráda nosím. V Praze jsem ulovila další kalhoty, kterým se říká Joggers. Znáte je? Já jsem se s nimi dosud nesetkala, ale musím se přiznat, že se mi líbí. Akorát nevím, jaké boty k těmhle kalhotám zvolit. Poradíte mi? Joggers kalhoty původně stály 598 Kč, avšak já jsem za ně zaplatila 118 Kč. Už jsme se dostali úplně na konec dnešního článku, ve kterém vám chci ještě představit poslední kousek, kterým jsou tyhle černé jeggins. Jsem z nich nadšená, jelikož obyčejné černé kalhoty, které mohu vynosit úplně ke všemu, mi v mojí šatní skříni scházely. Chyba byla napravena a u pokladny jsem místo původních 398 Kč, nechala pouze 174 Kč. :)
To k dnešnímu článku bude už opravdu všechno. Příspěvek z kategorie "Fashion" je poměrně dlouhý, ale i přesto doufám, že se vám bude líbit. Do komentářů mi nezapomeňte po přečtení a zhlédnutí kousků oblečení napsat, který u vás jednoznačně zabodoval, nebo se vám naopak vůbec nelíbí. Už teď se těším! ♥
P.S.: Nezapomeňte se ještě zapojit do velké narozeninové GIVEAWAY, která probíhá do neděle 25. 10. 2015.
! Mějte se krásně, kočky !

22 komentářů:

  1. Svetr z Gatu je úžasný a za ty peníze? Chci ho taky :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také hrozně moc líbí :) A ta cena byla ještě hezčí, lepší :D

      Vymazat
  2. Teda, nakoupila jsi perfektní kousky - a ty ceny? no supr :-) To abych na Václavák taky běžela, tamní Gate mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam zajdi mrknout, ale chtělo by to, co nejdříve, aby akce už neskončila :)

      Vymazat
  3. Mě se nejvíce líbí poslední bílé kalhoty s ornamenty a svetr s bižuterií. Joo já vím proč nikdy nenakupuji v Gate oblečení za plnou cenu, stačí si chvíli počkat a místo 499 kč zaplatím 149 kč, V těchto obchodech se nevyplácí kupovat předražené oblečení hned z nových kolekcí, navíc ne moc kvalitních oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti moje kalhoty líbí. Já jsem z nich také nadšená :) Musím říct, že já jsem si Gate v poslední době také hrozně moc oblíbila. Vždy tam nakoupím super kousky za neskutečné peníze :)

      Vymazat
  4. Parádní kousky, jsem si jistá, že je pořádně unosíš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že je vynosím :) Mám toho oblečení opravdu moc a pořád se množí dál :D

      Vymazat
  5. Tak na začátek ti musím přiznat, že jsi vychytala boží slevy! Ten svetřík a vesta mě dostaly, vypadají božsky, možná by jsi mohla outfit s vestou zveřejnit i zde na blogu :) No a ty šaty vypadají taky skvěle, podle mě by vypadaly fajn třeba i s koženou bundičkou :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, děkuji za tvůj komentář ♥ Nemusíš se bát outfit s vestičkou na blogu určitě v brzké době bude :) Mě se ty šaty také moc líbí (ostatně proto jsem si je koupila že :D) a nosit je s koženou bundou už mě také napadlo..:) Uvidím, jak s mojí myšlenkou naložím ;)

      Vymazat
  6. No ze začátku jsi to tedy měla fakt marný :( Já jsem v Palladiu docela často, protože mám školu 5 minut od něj, ale dřív jsem tam skoro nechodila, protože jsem si tam nikdy nic nedokázala vybrat... Spíš tam nikdy neměli to, co potřebuji... V Gate už jsem taky docela dlouho nebyla, ale ten svetr je vážně boží.. hlavně ta cena tedy :D Ty šaty mě hodna zaujaly, chtěla bych je vidět na postavě :-) ... Snad nám je někdy ukážeš... :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi mám stejný problém, který jsi měla ty - nikdy jsem si v Palladiu nedokázala nic vybrat :( Také jsem moc do Gate nechodila a řekla bych, že si docela polepšili :) Šaty na blogu snad ukážu ;) :) Děkuji za tvůj komentář ;)

      Vymazat
  7. Tie šaty sú krásne :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Tie šaty vyzerajú zaujímavo. Sú riadne krásne a taktiež to biele tričko. Ja zasa radšej nosím čierne tričká s bielymi nápismi, tiež preto, lebo sa dajú skvelo kombinovať.

    inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásný blog, narazila jsem na něj náhodou a určitě budu pravidelně sledovat si moc sympatická slečna a máš super příspěvky!
    Beauty by K. GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)