13. října 2015

NOMINACE A HLASOVÁNÍ V BLOGERCE ROKU 2015

V mém životě se událo několik zásadních momentů - první skvělou věcí je, že v neděli jsme se konečně s přítelem pustili do vyměřování stavby na naší parcele. Uvidíme, jak rychle věci ohledně stavby půjdou a třeba ještě do konce roku stihneme vykopat základy a položit základní desku baráčku. Držte nám palce, ať to vyjde! :)
V neděli byla nepěkná zima, a proto jsme se z naší parcely přesunuli k Honzíkovi domů. Úplně přesně si vybavuji moment, kdy jsem seděla v kuchyni u stolu, a napadlo mě, že se podívám, jaké blogy byly nominovány v soutěži Blogerka Roku 2015. Stále nemůžu uvěřit tomu, že i můj blog byl nominován!! Vůbec si nedokážete představit, jak moc si toho vážím!! A jak neuvěřitelně a hlavně upřímně mě to potěšilo! Velké DÍKY, DÍKY!
Jestli mi chceš dát svůj hlas, stačí "kliknout" na obrázek. :)
Vzhledem k obrovské konkurenci nepředpokládám, že bych se mohla umístit ve finálové desítce. Avšak i kdybych nevyhrála, je pro mě čest být nominovaná v takové prestižní soutěži jako je právě Blogerka Roku.
Budu opravdu moc ráda, když si najdete čas a podpoříte mě a můj blog. :)
Předem děkuji za každý hlas, vaší podporu i za to, že jste stále se mnou, protože to je pro mě nejdůležitější! ♥

22 komentářů:

  1. Budem ti držať palce, mrzí ma, že môžem dať len jeden hlas v jednej kategórií.. Čo už no, veľa šťastia! :)

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! Budu držet palce. Musí být děsně hezký se mezi nominovanými blogy vidět :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju! Zasloužíš si to :)

    www.veass.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Blahopřeji k nominaci :) taky jsem včera zjistila, že jsem nominovaná a asi půl hodiny jsem se nemohla ani soustředit na učení :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mas hezky blog a nominace je na miste! S domeckem drzim pesti!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem a držím palce.

    Www co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot sk aktuálne ceny s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji Lucko! ♥ A hodně štěstí se stavbou baráčku :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, ta to gratuluji, úplně tě chápu, je to ohromná radost to zjistit :)) a jinak držím palce, ať vše dopadne s baráčkem tak, jak má :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulujem!

    Na mojom blogu prebieha giveaway budem rada ak sa zapojíte
    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, gratuluju a držím palce v soutěži i v životě :))

    OdpovědětVymazat
  11. Moc gratuluju k nominaci, zasloužíš si to :) tvůj blog sleduju moc ráda :) jinak taky mě má nominace dost překvapila, takže znám tvůj pocit :D :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beuaty by K.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)