27. října 2015

OUTFIT: MY BLACK & WHITE COMBO

Milé čtenářky,
tuhle neděli byla ukončena moje narozeninová giveaway. Jsem moc ráda, že se vás do soutěže zapojilo tolik, ale jak už to bývá - vítěz může být bohužel jen jeden. Určitě jste nedočkavé, která z vás zvítězila, jenže já vás budu ještě trochu napínat do pátečního dne! Snad se na mě za to nebudete moc zlobit..:)
Po dlouhé době vám na blogu zase mohu ukázat, jak chodím oblečená. V dnešním outfitu hrají hlavní roli kalhoty, které jsem už ukazovala v předchozím článku. Pro připomenutí - pořídila jsem si je v pražském obchodu Gate, který je umístěný na notoricky známém Václavském náměstí. Tehdy v obchodu probíhala akce dalších 30% na již zlevněné zboží, takže jsem si domů odnesla zajímavý úlovek za pouhých 104 Kč. Kalhoty s krajkovým potiskem jsou sami o sobě už hodně výrazné, proto jsem zbytek outfitu doladila jednoduchými kousky oblečení. Na sebe jsem si také vzala svůj velmi oblíbený kožíšek, který vlastním od minulého podzimu. Sehnala jsem ho od jedné slečny na vinted.cz, kde ho prodávala okolo 170 Kč. Nejlepší bylo, že slečnou nebyl nikdy nošen, takže mi domů dorazil i s původními cedulkami. :)
Jak se vám celkově sladěný outfit líbí?
Holky, omlouvám se za nepříliš hezké fotky, které vznikly ve zkušební kabince. Ovšem původně jsem se fotila sama pro sebe - neměla jsem v úmyslu fotky zveřejňovat na blogu. Ale na druhou stranu chtěla jsem, abyste kalhoty, které jste mi tolik minule chválily, viděly přímo v "akci". Předem vám děkuji za napsané reakce a postřehy v komentářích, na které vždy čekám a těším se na ně. :)
 ♥ Děkuji a přeji vám hezký zbytek den! ♥

28 komentářů:

  1. Ty kalhoty jsou parádní a k tomu za úžasnou cenu;) Kožíšek je skvělý, nějaký bych si taky ráda pořídila, ale jelikož nejsem hubeňour tak se v nich moc necítím, přidává mi to dost kila navíc, také díky objemnějšími hrudníku..;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj kometář :) A nebuď k sobě tak kritická ;)

      Vymazat
  2. Tie nohavice sú naozaj super, veľmi ti seknú :) Tie chcem aj ja :D

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Za takú cenu by som nad nimi ani ja neváhala - navyše vyzerajú veľmi pohodlne :D Veľmi pekný outfit ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, za tuhle cenu jsem je tam prostě nemohla nechat :D

      Vymazat
  4. černobílá kombinace nezklame nikdy :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, ty kalhoty jsou dokonalé, opravdu nádhera a doplnění outfitu se mi taky moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Lucinko, já už nevím, co na ty Tvé fotky a outfity psát normálně :D. Všechno Ti tak moc sekne a jsi tak překrásná baba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru ♥, ty máš, co říkat :) Nevim, kdo je tady z nás krásný ♥ :)

      Vymazat
  7. tie nohavice sú geniálne :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, já jsem fakt moc ráda, že se vám kalhoty takhle moc líbí ;) :)

      Vymazat
  8. Nádherný outfit Luci :) Ty kalhoty vypadají opravdu dobře, ale co se mi nejvíc líbí je ten kožíšek ♥♥♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Elis..Já ty kalhoty i ten můj kožíšek jednoduše miluji ;)

      Vymazat
  9. Ten outfit ti hrozně sluší :)) Krása :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kožíšek je pěkný, ale kalhoty jsou pro mě kýčovité...v obchodě bych se jim asi vyhla obloukem, přijdou mi trochu na způsob vietnamského oblečení. Celkově to však vypadá docela zajímavě :))

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)