5. listopadu 2015

** BIG FALL WISHLIST 2015 **

Milé čtenářky, vítám vás u dnešního článku!
Opět jsem si po nějakém čase sestavila ve své hlavě takový podzimní seznam věcí, které bych si přála vlastnit. Momentálně toužím celkově po třinácti věcech a pokud chcete vědět, co všechno se na mém podzimním wishlistu nachází, můžete si přečíst několik následujících řádků. :) 
První kousek, po kterém moje srdce plane je kožíšek v béžové barvě. Ve své šatní skříni mám pouze kožíšek v černé barvě z obchodu New Yorker, který jste mohli vidět v předchozím outfitovém postu. Od té doby, co tenhle kožíšek mám, neustále a moc ráda ho nosím. A abych nechodila pořád oblečená ve svém černém kožíšku, z eBay jsem si objednala další kousek v béžové barvě. Asi jsem se na něj těšila až moc, protože jako na potvoru samozřejmě nepřišel, takže po něm zatím toužím dál.
Na mém wishlistu mám také boty. A přesto, že boty s vysokým podpatkem bezmezně miluji, občas se najdou se i chvíle, kdy na ně nemám prostě úplně náladu. Na podzimní období se mi zalíbily černé kotníčkové boty v lakované podobě, které jsou ještě zlatě zdobené. Jak se líbí vám?
Další věcí, kterou nutně potřebuji, jsou kalhoty! Postrádám klasické kalhoty v černé barvě, protože v šatníku mám pouze takzvané legíny. Sice jsou to kvalitní kalhotové legíny (jeggins), ale přijde mi, že mi na postavě sedí vždy krátkou chvíli, protože se pokaždé po čase vytáhnou. Scházejí mi i kalhoty v "khaki" barvě. Bez této barvy společně ještě s vínovou a černou bych si nedokázala podzimní módu maximálně užít. Hezké "khaki" kalhoty jsem objevila v obchodě Takko, ale bohužel velikost 38 mi byla velká, takže jsem z obchodu odešla zklamaná a ještě k tomu s prázdnýma rukama.
Kromě kalhot bych také domů uvítala dva "chlupaté" cardigany. První z nich musí mít univerzální černou barvu, abych ho mohla vynosit téměř ke všemu. A druhý by měl mít nádhernou a oblíbenou vínovou barvu. Oba dva by se určitě staly nepostradatelnými kousky, které využiji nejen v podzimních měsících, ale také určitě v zimě i na jaře.
Zapomenout nemohu ani na klobouk, ze kterého se stal trend nejen podzimního období. Není to dávno, co mi v poštovní schránce přistál balíček z eBay, v němž byl zabalený právě klobouk v černé barvě. Nejprve jsem si objednala černý, protože se hodí snad úplně ke všemu, co mám doma v šatní skříni. A přesto, že mi rodiče tenhle módní doplněk moc nepochválily, já jsem z něho nadšená. A moc ráda bych v budoucnosti svojí sbírku rozšířila o další kousek klobouku ve vínové barvě.
Béžové lakované lodičky se na mém wishlistu objevily poprvé v létě. Uběhlo několik měsíců a tento elegantní pár bot se vyskytl na podzimním seznamu přání. Kde je chyba? Ať navštívím jakýkoliv obchod s obuví, nikdy nemám na béžové lodičky štěstí. Napište mi, prosím, kde se dají sehnat?
Na mém seznamu přání se nachází i další doplněk, ale tentokrát je to známá O Bag kabelka. Na tuhle gumovou krásku s provazovými uchy mám spadeno snad už od začátku léta. Měla jsem takové stavy, že jednou jsem jí hrozně moc potřebovala a chtěla mít, jindy mi naopak přišlo, že zbytečně vyhodím několik tisícovek. Ovšem teď mě mrzí, že jsem byla tak nerozhodná a kabelku jsem si nepořídila, protože O Bag kabelky se v mém okolí rozmnožily jako kočky ve vsi. Ale pokud si jí přeci jen jednou půjdu koupit, najisto si jdu pro O Bag ve standardní velikosti. Její tělo bude zdobit zvláštní barva, která se jmenuje Rock. A na 100% musí mít "nature" provazy!
Mimo oblečení a doplňky bych si přála přečíst knížku. A není to ledajaká knížka - tahle je od "kolegyň blogerek" Lucky a Nicole, které jsou všude známé jako A Cup of Style. Včera jsem měla cestu do knihkupectví, kde jsem se po knížce sháněla, ale zatím bohužel bez výsledku.
Teď v listopadu to bude přesně jeden rok, co jsem od svého přítele dostala k narozeninám svůj milovaný mobil Samsung Galaxy Note 3. Pamatuji si, že jsem ho chtěla v bílé barvě, protože pokaždé jsem měla černý mobil. Ovšem, když jsem svůj Note 3 viděla v obchodě - černé elegantní provedení mě jednoduše dostalo! Ale aby se mi příliš brzy neokoukalo, chtěla bych si pořídit kryt ve zlaté barvě a dát tak svému "miláčkovi" nový vzhled.
Co by to bylo za wishlist, kdyby na něm chyběla kosmetika? Tentokrát na něm nesmí scházet kosmetika od značky Lush - když jsem měla větší prolémy s pletí, doma se mi to výrobky od Lush jen hemžilo. Poté se ale zdálo, že jsem boj s pupínky vyhrála a vystačila jsem si i s levnějšími produkty z drogerie. Ovšem s přicházející zimou, moje pleť potřebuji silnou prevenci, a proto si chci objednat nejúčinnější pomocníky - pleťovou vodu Tea Tree a čistící kostku Fresh Farmacy, po které sáhnu vždy, když cítím, že se mi dělá ta malá načervenalá věc, která se jmenuje...no, však vy víte jak! :) Kosmetické produkty Lush nejsou zrovna levnou záležitostí, ale výsledky jejich používání vážně stojí za to!
Doufám, že se vám dnešní článek líbil a do komentářů mi můžete klidně napsat, co si přeje v současné době vy. :) Mějte se, smějte se! :)

15 komentářů:

  1. Jé ty chlupaté cardigany jsou super! :-) A ten vínový klobouk, no pecka. Super článek! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  2. Máš skvělý vkus :) Na chlupaté kardigany mám taky spadeno, už mám jeden a nemůžu se ho nabažit :) O Bag kabelka se mi taky hrozně líbí, ale mě na ní štve právě to, že v mém okolí jí má dost lidí a já nerada nosím to, co každý :) Po knížce jsem taky pokukovala, a nenašla..ale asi bych si jí nekoupila, nelíbí se mi obal a nevím jestli rady nebudou spíš pro mladší kategorii..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný wish list Lucko, hodně věcí tam máme podobných! Nějaké černé džíny taky potřebuju, ale nikde ne a ne natrefit na nějaké schopné! Ten béžový kožíšek vypadá úžasně no a OBag? To je sen ♥ ♥ Také o ní přemýšlím už šíleně dlouho, dokonce o uplně stejném provedení, bohužel ji ale asi jen tak brzy ve svém šatníku nenajdu :/ No a knížku od Niky a Lucky bych si taky moc ráda přečetla :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. maš dobrý v kus skvělí článek moc se mi líbí jestli budeš chtít jukni na muj blog http://berenike92.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tu novou knížku od holek z Cup of style bych si chtěla přečíst :) pokud ji seženeš určitě dej vědět na blogu *-*
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Zbožňujem svetríky a kardigany, v nich je táák krásne teplúčko. :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů a cup of style mají knížku? :O to je pro mě novinka, suepr! :) Máš moc pěkný wishlist, ze které bych si taky pár kousků určitě vybrala!
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tu knižku by som chcela veľmi aj ja :D super wishlist :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  9. Svetre sú jednoznačne must-have :D A v poslednej dobe som sa absolútne zamilovala do klobúkov, ale zatiaľ sa akosi bojím začať sa po nejakom obzerať - doteraz mi žiadne čiapky veľmi nesedeli, ale tak uvidíme :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zbožňujem veľké teplé svetre :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Stále zjišťuju, kolik mám různých svetrů, cardiganů, bundiček a sak...a pořád mi to je málo :D
    To stejné kalhoty - mám je v tolika barvách, že nevím, jakou další barvu bych si měla pořídit, ale stále po nich pokukuju :D
    Vínový klobouk jsem sháněla dlouho (stejně jako vínové podzimní boty). Klobouk jsem si nakonec koupila v C&A. Doporučuju tam zajít:)
    Jinak musím říct, že tvůj wishlist je dost podobný tomu mému :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný výběr! Klasické černé džíny teď také hledám, už je mám zase úplně seprané :/ A botky vypadají super!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  13. Hezky wishlist, taky bych potřebovala další kardigan. Tally weijl má celkem pěkné

    OdpovědětVymazat
  14. Moc děkuji za překrásný komentář na blogu ♥ :)
    Kosmetiku Lush úplně zbožňuji :3
    Klobouk je top, přemýšlím, že si nějaký pořídím... a pokud, tak bude tomuto hodně podobný :D
    :))

    OdpovědětVymazat
  15. Z prvního wishlistu bych brala snad všechno kromě černých kotníčkových bot (nějak mi tento styl nepřirost k srdci), zvlášť ty rifle a cardigany (miluju červenou barvu<3)
    Z toho druhého určitě Lush, je to super kosmetika, ani kabelka by možná nebyla na škodu, poslední dobou se mi začaly líbit věci v khaki barvě..
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)