2. listopadu 2015

OUTFIT: FUR VEST | WHITE BOOTS

Ahoj holky, vítám vás u dnešního článku, ve kterém uvidíte další podzimní outfit. Takhle zkombinované oblečení jsem si oblékla minulé pondělí, když jsem s Honzíkem vyrazila na výlet do města Tábor. Tentokrát jsem se rozhodla, že se zahalím do černé barvy. Z tohoto důvodu jsem ze své šatní skříně vytáhla svůj oblíbený černý křivák, který jsem si koupila v obchodě KappAhl. Je škoda, že tento obchod u nás v Českých Budějovicích fungoval pouze krátce, jelikož za dobu jeho existence jsem si tam nakoupila několik hezkých kousků. Ale zase na druhou stranu, likvidace prodejny měla i svou pozitivní stránku - v totálním výprodeji jsem za svůj křivák zaplatila přibližně 300 Kč.
Díky chlupaté vestě jsem trochu pozměnila vzhled své koženkové bundy. Osobně takhle kožešinové vesty, které jsou "must have" nejen letošního podzimu nosím nejraději. Jak to máte vy? Doma mám už čtyři "chlupatky" a na fotce můžete vidět nejnovější úlovek, který jsem si obstarala na internetu. Na katalogovém obrázku u prodejce se mi líbila tak moc, že jsem neváhala a prostě si jí objednala.
Černý outfit také doplnily kalhoty, které jsem si pořídila v pražském Gate a už jste je mohli vidět v předchozím článku.
Posledním zmiňovaným kouskem jsou moje boty, ze kterých jsem doslova nadšená! Poslední dobou se mi moc líbí, když černočerný outfit doslova rozbiji bílými botami. Všimla jsem si, že to teď nosí spousta lidí.
Také jste to postřehli? A jak se vám to líbí? :)

21 komentářů:

  1. super sladěný s tima botama :) krásná kabelka :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. tá taška je top ! :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Myslím, že jsi mi jí chválila i v předchozím outfitovém článku :)

      Vymazat
  3. Podobnou bundičku mám a moc ti to sluší!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, boží outfit! Moc ti sluší :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  5. Bezvadný outfit, který ti ohromně sluší! Hezké. Pro mladou hezkou ženu jako jsi ty se určitě bílé tenisky k černému outfitu hodí.

    OdpovědětVymazat
  6. Boží outfit, opravdu se mi líbí ta vestička zkombinovaná s tím křivákem! ♥ A zase jsi ho sehnala ve slevě, to snad není ani možné jaké na to máš štěstí! :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, jako vždy. :) Já chlupatku zatím nemám žádnout I když se mi líbí, tak si nejsem jistá, zda bych ji pak nosila.
    Zvu tě k sobě na giveaway. :) KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Outfit se ti povedl. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé! Tak tento outfit je prostě božský! Hrozně moc se mi líbí! Do posledního detailu:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. 300 Kč za křivák a ještě ti takhle krásně sedí? Páni, tomu řikám klika :) Abych pravdu řekla, tak mě na outfitu nejvíce zaujala kabelka, ta je vážně nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, moc ti to sluší....sháním ted taky na ebay nákou pěknou vestičku,ale mám z toho strach, pže ty fotky dost klamou, nedala bys mi tady prosím odkaz na tu chlupatku? děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v první řadě ti mockrát děkuji za tvůj komentář, ale bohužel tě moc nepotěším, protože odkaz na chlupatku je už nefunkční. Ale určitě zkus hledat zadáním hesla : "fur vest". Zatím jsem s chlupatýma vestami z eBay měla jen pozitivní zkušenost - vypadaly )plně stejně jako na katalogové fotografii. :)

      Vymazat
    2. no pod "fur vest" to hledám furt,ale nedokážu si vybrat :-D nejlíp to vždy zhodnotím na někom :-D a ty těch vestiček z ebay máš víc jo? :-)

      Vymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)