19. listopadu 2015

OUTFIT: SPORTS ELEGANCE

V poslední době nejsem vůbec šťastná. :( Před několika dny mi náhle zemřela teta a včera jsme oplakali našeho dlouholetého psího parťáka. Společně s rodinou prožíváme velký smutek, takže černou barvu ze sebe téměř nesundavám. Co se týče blogu, tak jsem chtěla nový článek zveřejnit mnohem dříve, ale pochopitelně na to nebyla ta správná nálada. Svým kolegyním a kamarádkám z "blogosféry" se také omlouvám, jelikož v poslední době moc nenavštěvuji vaše blogy a nekomentuji nové články. Momentálně na internetu netrávím příliš mnoho času, protože se teď nejlépe cítím v prostředí rodinného kruhu. Avšak věřím, že v nejbližší době se opět začne blýskat na lepší časy a já zase budu vlastnit úsměv od ucha k uchu stejně jako dříve! :)
Přes všechny smutné události musí život běžet dál, z tohoto důvodu jsem otevřela administraci svého blogu a pustila jsem se do psaní nových článků. Doufám, že z toho máte stejnou radost jako z dnešního outfitového postu. :) Zase jsem vsadila na nesmrtelnou černo - bílou kombinaci, přičemž černý kožíšek, sukně a kabelka je v kontrastu s bílou barvou tenisek. A právě díky botám jsem se snažila celkový vzhled ozvláštnit, a proto jsem k nim zvolila krátkou sukni.
Budu moc ráda, když mi v komentářích zanecháte svůj názor na můj outfit.
 ♥ Mějte se krásně! ♥

16 komentářů:

  1. To mě moc mrzí, Luci :(. Upřímnou soustrast.
    Každopádně zase Ti to moc sekne :). Budu se těšit na další Tvé články a snaž si udržet aspoň trochu dobrou náladu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, mockrát ti děkuji! Vážím si tvého komentáře a udělal mi velkou radost! :) ♥

      Vymazat
  2. Úprimnú sústrasť, veľmi ma to mrzí...
    Čierny kožúšok vyzerá úžasne a tá sukňa ti veľmi pristane :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. úprimnú sústrasť! :( ale som rada, že sa napriek tomu usmievaš a outfit ti veľmi svedčí :)

    OdpovědětVymazat
  4. To mě mrzí. :( Přeji upřímnou soustrast a sílu to překonat.
    Outfit je super. Moc ti to sluší!
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Uprimnou soustrast.

    Tento tip outfitu ti moc slusi, protoze vypadas skvele a mlade.

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímnou soustrast Lucko :( Jsi silná slečna, věřím, že se co nevidět zase budeš usmívat od ucha k uchu :)
    Outfit je jako vždy suprový a tobě to sluší - ten kožíšek nepřestanu obdivovat! ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímnou soustrast, doufám, že brzy přejdeš do lepšího období, moc držím palce, samozřejmě je to pochopitelné že nebyli články :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Mrzí mě to Luci, upřímnou soustrast a hodně sil!
    Outfit je moc hezký, líbí se mi ta mikča <3
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  10. Musím pochválit, moc krásný outfit. Sukně v kombinaci tenisek moc nemusím ale tohle se mi líbí, protože mi ty tenisky k tomu prostě sednou. Mimochodem musím pochválit i pěknou kabelku, taková jednoduchá a univerzální.

    OdpovědětVymazat
  11. Úprimnú sústrasť, outfit je veľmi pekný :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  12. Outfit sa mi veľmi páči. Jednoduchý a preds sa ti hodí :) ... úprimnú sústrasť :(


    Blog by Katy aktuálne i s GIVEAWAY o sadu na bielenie zubov

    OdpovědětVymazat
  13. To mi je luto, so smrtou sa tazko vyrovnat, mne tento rok umrela mamka....v postate v takychto pripadoch neostava nic ine len sa so vsetkym zmierit a nejak si zvyknut... Inak ti to velmi slusi a mas skvely blog, nechcela by si sa vzajomne sledovat??

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny ouftit, ale teraz by ti už v ňom určite bola zima :-D

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)