3. prosince 2015

CO JSEM DOSTALA K NAROZENINÁM?

Ahoj holky! :) Vzhledem k tomu, že jsem v sobotu 28. 11. 2015 oslavila svoje narozeniny, tak jsem byla obdarována spoustou krásných dárků. A protože jsem správná blogerka, tak vám samozřejmě moc ráda ukáži, co všechno jsem od svých nejbližších dostala.
Přesto, že jsem měla narozeniny až v sobotu, slavit jsem začala už páteční večer, jelikož jsem od svého přítele dostala pozvání na romantickou večeři. Společně jsme navštívili mexickou restauraci, ve které jsme sice nebyli poprvé, ale ani na druhý pokus jsem nic z mexické kuchyně neochutnala. Moje "choutky" zase upřednostnily pizzu větší než byl celý talíř. Když jsme se s plnými bříšky vrátili domů, od Honzíka zazněla první gratulace a předány byly i dárečky. Od svého gentlemana jsem s velkou radostí převzala kytičku s rudě červenými růžemi. Honzík totiž velice nerad kupuje řezané květiny (hlavně růže), protože ho rozčiluje, že hned následující den jsou už zvadlé. Takže jsem od něj ještě do nedávna dostávala pouze orchidee. Ne že by na tom bylo něco špatného, ale ve svém pokoji je už nemám bohužel kde ubytovat.
Kromě růží jsem si převzala i krabičku Raffaello, u něhož určitě nehrozí, že bych se ho někdy snad přejedla. Jako malá holka jsem se nemohla dočkat až rozbalím poslední a zároveň i největší dárek, který se nacházel ve větší krabici. V rychlosti jsem popadla nůžky a ve smělosti jsem se pustila do likvidace překážející lepenky. Po úspěšném boji, z mých úst zaznělo několik radostných výkřiků, protože jsem v krabici spatřila tolik vytouženou kabelku oBag!! Holky, já jsem si jí tak moc přála a v tu chvíli jsem nemohla uvěřit, že už jsem opravdu její majitelkou. A i teď stále přemýšlím nad tím, jak si přítel dokázal zapamatovat název barvy Rock včetně natural provazových lan.
V pokoji jsem si tuhle krásku vystavila, abych na ní z každého úhlu pěkně viděla. A poté jsem s blaženým úsměvem na tváři usnula.
Můj slastný pocit přetrval i do následujícího narozeninového dne. Během sobotního dopoledne jsem se v kuchyni trochu zapotila, když jsem připravovala pohoštění na mojí oslavu. Potom co na stole konečně přistál dort, zákusky včetně hotových táců s chlebíčky a očky, začali přicházet první hosté. Gratulovat mi přišla teta, bratranec a děda, od kterých jsem byla obdarována sportovním tričkem od značky Tommy Hilfiger. A protože hned za několik dní budu slavit i své jmeniny dostala jsem ještě i obálku s menším finančním obnosem. Penězi letošní narozeninový dárek vyřešila i babička s druhým dědečkem, což je pro mě jako velkého milovníka nákupů příjemné.
Nesmím zapomenout ani na dárek od svých rodičů, který jsem si vybrala sama. Už jsem také mohla vyzkoušet báječnou kosmetiku Ziaju, konkrétně čistící gel na pleť společně s pleťovou vodou z řady Manuka Tree Purifying. Takže až budu zase od svých "kolegyněk" číst články týkající této značky, mohu i já konečně přispět svou reakcí v komentářích. K doplnění mého dárku jsem si v drogerii zvolila ještě tvářenku, kterou jsem nutně potřebovala. K tomu všemu mi rodiče ještě darovaly nějaké penízky.
Napište mi váš komentář, ve kterém sdělíte třeba názor na kabelky oBag, značku Tommy Hilfiger nebo kosmetiku Ziaju.
Na všechny reakce se těším a přeji vám hezký večer! ♥

14 komentářů:

  1. Ja som nikdy neprišla na chuť o bag, nie je to môj štýl a neviem si predstaviť ako sa to nosí rovnako ako ty nechápeš ako sa mi nemôže páčiť :DDDDD
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju Vianočnú giveaway- http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně vše nej k narozeninám!:) Krásné dárky jsi dostala, oBag je nádherná!

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka vypadá božsky! ♥ Těším se na nějaké outfity s ní :) Tričko vypadá taky suprově a vůbec všechno vypadá super! :D :) Krásný článek :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaja kozmetika je vraj úžasná, no neviem, ešte som ju nemala. Teším sa na tvoju recenziu. :)
    Vianočná súťaž!!!
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky jsi dostala a s přítelem jste to tedy parádně oslavili :) Zrovna dnes jsem potkala jednu slečnu s Obag s takovým pleteným okrajem
    Mně se tyhle kabelky líbí, ale zase ne až tak moc, že bych ji potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, krása! O bag kabelku bych taky chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Dodatočne všetko najlepšie k narodeninám ti prajem :) ZIAJA milujem mala som od nich kakaove maslo a odvtedy som len na ZIAJA sprchacoch. :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelky oBag nejsou můj styl ale když se někomu líbí, proč ne. :) Tričko je pěkné, hlavně ta barva. :)

    Zvu tebe a tvé čtenářky na mou giveaway. :)
    Moje první giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Luci, opožděně přeju všechno nejlepší k narozeninám:)
    Dárečky opravdu stojí za to!:) A romantická večeře s přítelem taky musela být úžasná:

    Přeju krásný víkend:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím proč, ale oBag se mi moc nelíbí, přijdou mi jako plážová kabela. Každopádně tahle má fakt nádhernou barvu:)
    To tričko je taky moc hezké:)
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Také ti přeji opožděně ale přeci, všechno nejlepší a užij si všechny ty krásné dárky. Nad kabelkou Obag jsem přemýšlela na konci léta ale nakonec jsem si ji rozmyslela, třeba mě to zase chytne, touha po ni. Mě se obag líbí, trochu mě trápí vysoká cena za kus gumy ale když něco člověk tak moc chce tak si to koupí ať to stojí co to stojí. Tyto kabelky se mi zejména líbí v létě pěkně k moři, to si ji dokážu představit. Moc pěkné dárečky.

    OdpovědětVymazat
  12. Dárečky jsou vážně skvělé! Netušila jsem, že šedá O bag může vypadat takhle skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)