31. prosince 2015

VÁNOČNÍ NADÍLKA OD JEŽÍŠKA

Ahoj! Konečně vás zase mohu přivítat u nového článku skoro po měsíční odmlce. Za tuhle pauzu chci všem moc omluvit, bohužel mě v prosinci zastihl předvánoční shon, ve kterém jsem samozřejmě musela stále navštěvovat univerzitu a povinně se účastnit různých (pro mě zcela nepřínosných) seminářů či kolokvií. Když jsem měla ve škole docházku splněnou, poté jsem většinou vyrazila vstříc městu, kde jsem celá upocená sháněla vánoční dárky pro své nejbližší v přelidněných nákupních centrech. Z horlivých nákupů jsem se vracela domů až večer s pocitem naprosté vyčerpanosti. Ovšem mě záleželo pouze na tom, abych konečně všechny "Ježíšky" měla doma přichystané na Štědrý den. Věděla jsem totiž, že se v minimálně deseti následujících dnech do města nepodívám a místo toho budu peníze, které jsem stihla v předvánočním čase utratit, brigádně vydělávat.
Přísahám, že jsem na vás každý den myslela a opravdu jsem chtěla na blog přispět novým článkem, jenže nejenže jsem byla z práce unavená, ale také na mě skoro každý prosincový večer čekal nějaký program - čerti, divadlo, příjezd vánočního kamionu, návštěva léčitelky, narozeniny Honzíka tatínka, moje jmeniny, návštěva čínského národního cirkusu, běhání po doktorech, psí kadeřnice...atd.
Měla jsem toho opravdu hodně. ale o to víc jsem se těšila na klid o vánočních svátcích, kterého jsem se nakonec dočkala až na Štědrý den, protože do 23. 12. jsem docházela na brigádu. Co se týká mého Štědrého dne, tak ten z počátku začal trochu chaoticky! Avšak vše se brzy uklidnilo a všichni jsme si tento den v rodinném kruhu patřičně užili! :)

OD JEŽÍŠKA:
1. Master sada štětců na obličej + master sada štětců na oči, PetryLovelyHair
2. Čistící kartáček na pleť, Oriflame
3. Color Kit obsahující 24 očních stínů, 27 rtěnek, 2 tvářenky včetně bronzeru a štětců, Douglas
4. Parfémy, Playboy, Calvin Klein
5. Sada na nehtovou modeláž, NaniNails
6. Růžová kosmetická taštička + zubní kartáček Curaprox
7. Prstýnek
8. Knihy
9. Naušnice
10. Termofor
Co jsem našla pod rozsvíceným stromečkem jsem vám v dnešním článku ukážu, ale ještě vám musím vysvětlit, proč příspěvek vznikl až 30. 12? Stalo se mi, že jsem během svátků onemocněla a z pohotovosti jsem si odnesla krabičku antibiotik na angínu. S touhle nemocí mě provázely horečky, urputná bolest hlavy včetně zad a všech svalů v mém těle. Mimo jiné jsem nemohla v noci spát, dostihly mě i střevní potíže a jako bonus mi na čele vyrašily velké červené pupínky, které na mé nezdravě bílo-šedozelené pleti doslova zářily. :( K dnešnímu dni se konečně cítím dobře a doufám, že mi to na pěkně dlouhou dobu vydrží! :)
Naposledy se za svou blogerkou neaktivitu omlouvám, avšak na druhou stranu věřím, že jste mé důvody dokázaly dostatečně pochopit.
Děkuji, že jste se mnou i přesto zůstaly a můžete se těšit na menší pokračování, ve kterém se bude objevovat pouze oblečení...♥

25 komentářů:

  1. Playboy vuni bych si rada poridila. :-) pekne veci jsi dostala. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně od značky Playboy mám moc ráda - hezky i dlouho voní :) Tak mám další do sbírky! :) Přeji ti brzké pořízení! :)

      Vymazat
  2. Dostala jsi krásné dárečky, Luci :) Zůstaň se mnou a Trable jsou četla, obě knížky se mi moc líbily :)

    December Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za komentář Pegi! Já osobně tyhle knížky neznám, ale po přečtení pár stránek mě zaujaly. Sestra dostala ještě knížku HrejHráčem, znáš? :)

      Vymazat
  3. Krásne darčeky :D knižka od Cup of style je skvelá :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížku od holek nemám zatím celou přečtenou, zatím pouze pár kapitol, přičemž některé mě zaujaly, některé zase méně. Udělám si celkový názor až po přečtení :) Každopádně jsem ráda, že tobě se líbí ;)

      Vymazat
  4. Krásné fotky :) já jsem si už před Vánoci pořídila sama štětec od Peti a nemůžu si ho vynachválit, tak ti přeji příjemné zkoušení a určitě se těším i na recenzi, pokud bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niky, já jsem už několikrát přemýšlela nad koupí alespoň jednoho štětce od Petry. A asi jsem to někdy v průběhu roku plácla před přítelem, protože mi k Ježíškovi pořídil rovnou dvě master sady. Některé jsem již vyzkoušela a nemohu si je vynachválit! :) O recenzi budu přemýšlet, ale je velká pravděpodobnost, že si jí přečtete :)

      Vymazat
  5. Dostala si krásne darčeky:)
    Tie štetce by ma veľmi potešili!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však i mě štětce od Petry moc potěšily, hlavně jsem takovýhle dárek vůbec nečekala! :) Ze sady štětců mám po vyzkoušení několikanásobnou radost, protože je to opravdu kvalitní práce a dobře se s nimi manipuluje :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Denisse, věřím, že i ty jsi pod stromečkem měla spoustu krásný dárků, o kterých jsi snila :)

      Vymazat
  7. Prstýnek je nádherný i náušnice ♥ Krásné dárečky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuji Ti za komentář! :) Prstýnek jsem dostala od svého přítele, který mi každý rok pod rozsvícený stromeček prstýnek naděluje. :) Jsme spolu 6 let a ve šperkovnici už mám 6 prstýnků, i když tyhle Vánoce mě několikrát ujišťoval, že tentokrát žádný šperk nevybalím. A ejhle on tam stejně byl ♥

      Vymazat
  8. Ty jsi musela být hodná :) Krásné dárky :)

    Krásný nový rok 2016! :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Il, když jsem zjistila, že jsem pod stromečkem měla nejvíce dárků, také jsem neustále opakovala, že jsem teda letos byla nějaká hodná. :) Všechny dárky mě obrovsky potěšily, protože jsem si nic speciálně nepřála a možná o to více jsem měla radost! Děkuji za tvůj komentář..:)

      Vymazat
  9. Dostala si krásne veci - ten prsteň je prekrásny ♥
    A prajem všetko dobré do nového roku! Určite ti budem držať palce; a neboj - skúškové zvládneš ľavou-zadnou ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné dárky - termofor a štětce od Péti bych brala všemi deseti! :) :D
    Přeji ti všechno nejlepší do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Luci❤
    Dostala jsi krasne darečky ....
    Tu knižku od a cup of style jsem četla a je celkem dobrá
    Taky se mi moc libi ta sada štětců
    Moc se tesim na oblečení ❤
    Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  12. Dostala jsi krásné dárečky Lucko, hlavně ty štětce od Péti jsou super ♥ Doufám, že už jsi zdravá a do nového roku ti přeji jen to nejlepší :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. Veľmi sa aj mne páčia tieto veci. Naozaj ma oslovil netradičný prstienok, veľká paletka alebo naozaj veľké množstvo kozmetických štetcov v praktickom puzdre.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké :-) Hezké dny roku 2016

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný článek! Závidím ti parfémy a prstýnek! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, tak Tvůj Ježíšek je opravdu úžasný! :O ♥ Ty štětečky musí být super, taky bych už konečně nějakou takovou sadu potřebovala. Jinak ta velká "paletka" od Douglas vypadá skvěle a termofor se vždy hodí! :) Mám taky takový pěkný, akorát s nějakým medvídkem nebo co to je :D. Krásné dárky, užívej si jich! :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)