1. prosince 2015

ZIMNÍ "MUST - HAVE"

Milé čtenářky, dneska, když je venku zase taková zima, tak jsem si pro vás připravila článek na téma: zimní "must have". Myslím si, že v každém zimním šatníku by neměly chybět válenky. Samozřejmě, že každá z nás má odlišný názor na obuv tohoto typu. Nikomu nenutím nosit válenky, já je třeba vůbec nenosím do školy. Ale myslím si, že je to pohodlná a teplá obuv například na zimní procházky s pejskem. Vhodné určitě budou i na návštěvu vánoční trhů a popíjení svařáku či punče. Neocenitelným pomocníkem bude v chladných dnech teplá čepice. Současný módní trh nabízí velmi pestrou škálu zimních, teplých čepic. V dnešní době je nošení čepice velmi trendy! Nejvíce tepla nám uniká právě z hlavy, takže vám bude teplo! Další bonus také je, že mráz vám tolik neponičí vlasy.Zimní a mrazivé dny si můžete zpříjemnit hned několika způsoby. Můj nejoblíbenější způsob je napustit si horkou vanu a přidat pěnu. Pěny do koupele miluji a nejvíce právě ty vánoční! Po obchůzkách v drogeriích jsem, ale bohužel žádnou nenašla. Objevila jsem ji pouze v limitované edici v Avonu. V nabídce je pěna do koupele s vůní perníku či s vůní růže. Nejvíce mě ale zaujala pěna ve tvaru roztomilého sněhuláka s vůní brusinky a pomeranče nebo jablka a skořice. Zpříjemnit čas si můžete ale i ve sprše, osobně doporučuji harmonizující sprchový gel s pomerančem a belgickou čokoládou od Dermacolu.

Když budete relaxovat během dlouhých večerů, budou se vám hodit svíčky. Nejraději mám voňavé svíčky ve skle, které kupuji v Ikee anebo v Tescu. Mráz a nízké teploty nepřidávají na kráse kůži na rukou. Proto si na zimu pořiďte krém na ruce. Nejlépe ten hydratační, vyživující a pro suchou pokožku. Používejte ho, aby jste si zachovaly vláčnost a jemnost na rukách a noste ho neustále při sobě! Při sobě musíte stále mít i balzám na rty. Na rtech máme velmi jemnou a citlivou kůži, která není vybavena mazovými žlázami, a proto v chladném a mrazivém počasí rychleji vysychá, popraskává a loupe se. Je tedy potřeba pořídit si kvalitní balzám na rty a během dne s jeho pomocí rty opečovávat. Já osobně zbožňuji úplně obyčejný jelení lůj od Jeleny, který je na trhu již přes 50 let. Avšak hojivé účinky mají také například balzámy na rty s heřmánkem nebo medem. Výběr příchuti je nicméně na vás. Chránit ale také musíme především naší pleť. Když jsem prohlížela nejnovější katalog Avonu, a tam jsem objevila vyživující denní krém "winter day" se SPF 20. Slouží jako intenzivní ochrana pleti během chladného počasí. Navíc tento krém obsahuje mandlový olej a výtažek ze zelených kávových zrn, také obsahuje vitamíny D, E, C a omega 6-mastné kyseliny. Co je velmi důležité, tak hlavně pomáhá předcházet popraskání žilek. Seženete ho právě ve slevě za 99 Kč a pokud si k tomu koupíte i vyživující noční krém "winter day" zaplatíte pouhých 158 Kč. Hodit se vám určitě bude i hydratační tělové mléko. Úplně nejraději mám mléko od Nivea s bambuckým máslem. Dokonale ochrání vaši pokožku před vysušováním! Rychle se vstřebává a bambucké máslo pokožku intenzivně hydratuje, dodává jí hebkost a poskytuje jí celodenní ochranu.

Když zrovna nebudete chodit venku a budete chtít být v teple včetně nohou, nebude na škodu si pořídit teploučké bačkůrky. Zahřejí a ještě ke všemu jsou tak hebké a roztomilé. Pokud jste ještě školou povinní, tak je klidně můžete nosit ve škole v zimních měsících místo přezůvek. Určitě s nimi zazáříte a ještě vám bude teplo. Ven nebo do školy si klidně sebou zabalte termosku s dobrým a teplým čajem. Já osobně jsem velká milovnice čajů, hlavně těch sypaných. Výrobci v zimních měsících vyrábějí v limitované edici vánoční a zimní čaje. Nejenom, že zahřejí, jsou navíc i velmi chutné. Poslední věcí, která by neměla chybět v seznamu "must-have" je olejíček. Takový olej má velmi široké využití! Použít ho můžete například na tělo, nehty, vlasy nebo rovnou i do koupele. Když už jsem v článku několikrát zmiňovala nejnovější katalog Avonu, tak tam mě právě zaujal hydratační relaxační koupel (olej) s vůní milované čokolády. Navíc je lahvička oleje luxusně zlatavě zabalená. Tohle bude celý můj zimní "must-have" seznam, myslím, že jsem snad na nic nezapomněla. Máte také takový "seznam" produktů, kterými se rády rozmazlujete a je ještě něco, co by jste mi doporučili do mého imaginárního seznamu přidat?

8 komentářů:

  1. Válenky se mně osobně líbí, sama jsem je měla a vždycky v nich bylo krásně teplo :). Avon má vždycky super balení pěn do koupele
    A přesně tohle Nivea tělové mléko mi teď dělá společníka

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju čaje z Marks&Spencer, jsou úplně chuťově vynikající a bez nich si Vánoce neumím představit. Také skořicovo jablečné svíčky do tohoto období patří a kombinace těchto dvou věcí s nějakou krásnou knížkou a postelí je boží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem doplnila svojí sbírku svíček o další bombu z Ikey, já si je za tu cenu prostě nemůžu vynachválit :)
    Teploučké bačkůrky dostávám pravidelně od mamky k Vánocům, přiznám se, že jsem takovej zmrzloun, že je používám i v létě, takže se rychle opotřebujou a já jenom doufám, že mamka letos nezapomněla :D
    Právě sháním nějakou menší termosku, která by se nevylejvala..nemáš nějaký tip? :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Válenky jsem hodně nosila ještě minulý rok, ale od té doby jsem si nové ještě nepořídila, ale souhlasím s tím, že jsou super pohodlné. Za to ale papučky mám jak se patří super vyteplené! :D Hydratační mléko od Nivei jsem nedávno dopoužívala a musím koupit nové balení, je vážně super! :) Zaujal mě olejíček od avonu, vůbec jsem si ho v katalogu nevšimla, musím na něj v nejbližší době ještě mrknout :) Moc pěkný článek Luci :) ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Čaje z M&S pijem v čase od novembra do februára stále a sú to tie naj naj naj veci! :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek :) pro mě je must have balzám, krém na ruce a nějaká ta svíčka :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)