22. ledna 2016

INSTAGRAMOVÉ KRÁSKY, KTERÉ MĚ INSPIRUJÍ

Hezké odpoledne, tak ve středu jsem konečně zdolala všechny zkoušky. Je to úleva, že tohle období je zase úspěšně za mnou. Určitě tenhle pocit také znáte. :) Včera jsem si užívala zaslouženého odpočinku a večer jsem se společně s rodinou pobavila na maturitní ples mého bratrance. Doufám, že si dnešní článek užijete, stejně jako my včerejšího společenský večer. Představím vám v něm pět nádherných žen, jejichž profily na sociální síti Instagram, sleduji společně s dalšími tisíci lidmi. Jejich život ve fotografiích, které přidávají každý den si neustále prohlížím. A nejen, že je na ně hezký pohled, oni mě dokonce i inspirují! Z tohoto důvodu jsem si Instagram moc oblíbila, jak jste na tom vy? Kdo dává inspiraci vám?

1. Negin Mirsalehi
Instagram: negin_mirsalehi
Také vás fascinují její vlasy? Kromě toho, že její instagramový účet odebírá 2, 8 miliónů lidí, vede si Negin také svůj blog na internetové adrese www.neginmirsalehi.com. Kdysi byla i aktivní na Youtube, kde můžete zhlédnout několik jejích videí.

2. Kenza Zouiten
Instagram: kenzas
Že je Kenzas téměř dokonalá si nevšimli pouze její fanoušci na sociální síti Instagram, ale i některé módní značky, pro které začala pracovat jako fotomodelka. Pravidelně také pracuje na článcích na svém blogu (www.kenzas.se), který určitě stojí za zhlédnutí.

3. Iva Nikolina Juric
Instagram: Iva Nikolina Juric
Přesto, že má Iva Nikolina chorvatské kořeny, společně se svou rodinou žije v sousedním Německu. A stejně i ona jako předchozí slečna píše blog na internetové stránce www.iva-nikolina-juric.com. Mimo jiné pro své odběratele natáčí každý den kosmetické a módní videa, které zveřejňuje na Snapchatu.

4. Emily Gemma
Instagram: emilyanngemma
Emily má velký cit pro módu a častokrát se jejími outfity moc ráda inspiruji. Inspirace nehledám nejen na instagramovém profilu, který jí vlastní, ale i na jejím blogu: www.thesweetestthingblog.com. Emily je i začínající youtuberka, pokud se vám líbí, můžete její tvorbu podpořit.

5. Sazan Hendrix
Instagram: Sazan Hendrix
I když má Sazan svůj blog - www.sazan.me, na kterém zveřejňuje převážně své outfity, je úspěšnější spíše na svém youtubovém kanále, kde má už přes sto tisíc odběratelů.

Která vás zaujala nejvíce?

13 komentářů:

  1. Všechny jsou takové krásky! ♥ Ale nejraději mám Negin Mirsalehi :). Ty její vlasy, to je prostě krása :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí vidím tady poprvé, ale ty vlasy, uiii to je můj sen :)
      - Šárka - ♥

      Vymazat
  2. Mňa osobne neinšpiruje žiadna žena, nakoľko každá sme iná. Maximálne tak možno v líčení, no v ničom viac. Taktiež (čo sa týka postavy), som držala diétu (DUKANOVKU) pri ktorej všetci schudli a mne za 4mesiace ubrala 2kg a to som nejdela veľa,... A to som ešte k tomu aj cvičila. Takže ja sa s tým už nerozčuľujem. Som aká som a nemienim sa zmeniť. Ale inak baby sú fakt krásne :) Ale aj ty si pekná aká si a nepotrebuješ sa nikým inšpirovať

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný jsou všechny, mě přijde, že na instagramu jsou všichni krásní :D

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že ani jednu slečnu neznám, jsem ostuda :D Ale určitě na ně mrknu, minimálně na jejich blogy :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Instagram se stal moji nejoblíbenější sociální sítí, hlavně díky tomu, že fotky jsou pro mě určitou inspirací:)
    Moc díky za článek a rozodně se jdu na holky hned podívat :)))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Takýto článok som už dlho hľadala! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné holky a všechny jsou ti typově podobné! Krásky jako ty!

    Krásný den přeje Elegant 40!

    OdpovědětVymazat
  8. všechny jsou moc krásné :)) http://secret-diary-of-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. určitě se na tyhle krásky podívám!:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dakujem za mily komentrar, aj ty mas super blog stavam sa citatelom. Inak Emily Gemmu mam strasne rada :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)