18. ledna 2016

MOJE NEJOBLÍBENĚJŠÍ PRODUKTY Z LUSH

Ahoj! Ahoj! 
Před nedávnem jsem dostala obrovskou chuť se odreagovat alespoň na jeden den od zkouškového období, a proto jsem společně se svým přítelem vyrazila vlakem do Prahy. Zatímco já jsem si jela do hlavního města odpočinout, Honzíka tady čekaly povinnosti v podobě pracovního školení - z tohoto důvodu jsme si museli na hlavním nádraží říct sbohem. Hned po rozloučení jsem se rozběhla směrem na Václavské náměstí, kde se nachází většina mých oblíbených obchodů. Avšak na horlivé nakupování bylo ještě brzy ráno, tak jsem si krátila chvíli u snídaně v McDonald´s. Sice mi objednané menu vůbec nechutnalo, ale alespoň jsem mohla sedět v teple a přitom využívat bezplatné internetové připojení. Dopoledne v 9:30 se postupně začaly otevírat nákupní centra a já byla připravená rozfofrovat všechny peníze. Ovšem nákupní horečka nebyla zas tak horká, co se týká C&A a H&M tam jsem byla spíše na bodu mrazu. Naštěstí Gate mě opět nezklamal! Výběrem a zkoušením věcí jsem tam strávila skoro tři hodiny. Pokud byste chtěli vidět, co jsem si nakonec v igelitové taštičce odnesla, budete si muset ještě chvilku počkat.
Když už jsem měla slevových cedulek a lidí plné zuby, namířila jsem si cestu do Palladia. Oproti minulé návštěvě jsem se v nákupním centru mnohem lépe orientovala. Avšak, najít obchůdek Lush nedá tolik námahy (tedy pouze pokud nemáte rýmu). Nádherná a mě již důvěrně známá vůně Lush produktů linoucí se po nákupním centru, přiláká k obchodu každého. Já jsem samozřejmě neodolala a přivezla jsem si domů své nejoblíbenější produkty.
Už těžko by se mi žilo bez těchto produktů:
1. Mask of Magnamity: 395 Kč, je plná bentonitového gelu a kaolínu, které vám z póru vysají veškerou nečistotu. Mleté fazolky aduki a pupalková semena odstraní odumřelé buňky staré kůže a velká porce silice z máty peprné vás vydrhnou do tak vymydlené svěžesti, až dočista zapomenete, že jste kdy byli špinaví. (oficiální popis)

2. Tea Tree Water: 365 Kč, Pleťovou vodu Tea Tree Water doporučujeme na mastnější pokožku, obzvláště pokud se na ní objevují pupínky. Tea tree, neboli čajovník, je jedna z nejúžasnějších rostlin, jaké známe. V jeho rodné Austrálii ho používají na všechno od pupínků, bodnutí hmyzem, drobná poranění kůže, bolesti uší a vůbec cokoliv, co se namane. My jsme si čajovník oblíbily pro jeho schopnost pročistit, zklidnit a odstranit vady pleti. Přidali jsme grep, který tonizuje a detoxikuje, a jalovec. který osvěží a povzbudí, a to nejen vaší pleť, ale i ducha, takže si stříkněte trochu na obličej, když na vás jde spaní. (oficiální popis) 

3. Fresh Farmacy: od 225 Kč, Fresh Farmacy je zklidňující čistící kostka, po které sáhněte vždy, když cítíte, že se vám dělá ta malá ošklivá načervenalá věc, která se jmenuje...no, však vy víte jak, Používejte jí jako mýdlo. Lehounce pění a jemně čistí obličej. Je to jeden z nejlepších čistících přípravků, jaké známe. Obsahuje totiž spoustu kalamínu a heřmánku spolu se silicemi z růže, čajovníku a levandule, které jsou všechny známy svými očistnými účinky. (oficiální popis)
V začátcích mého blogování jsem o této přírodní kosmetice už psala. Takže jestli se o jednotlivých produktech chcete dozvědět mnohem více, stačí kliknout na následující odkaz - PÉČE O PLEŤ S LUSH PRODUKTY. Mějte se krásně a sejdeme se u dalšího středečního článku, kdy už snad budu mít úspěšně po zkouškách. :)

12 komentářů:

  1. Už teď se těším na článek kde ukážeš co jsi si koupila v Gatu :-) tak tyhle produkty mě docela zajímají protože s akné mám stále problémy. Ač ne takové jako dřív ale občas ano. Ple´tové vody moc nemusím ale čisticí kostka a hlavně maska se mi líbí. Ovšem já ještě z lushe nic nemám ale ten den určitě přijde.

    OdpovědětVymazat
  2. O masce uvažuji čím dál tím více, musím se konečně do Palladia vypravit.
    Mám to tak blízko a nejsem schopna tam jet.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala ma Mask od Magnaminty. Lush mám ďaleko, ale nakupujem vždy, keď mám možnosť. Moje obľúbené produkty sú maska Cupcake, čistiaca roláda Dark Angels a maska na vlasy Hair Doctor. O vecičkách do sprchy ani nehovorím ♥
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
  4. Tea tree water používám také a hrozně jsem si oblíbila i jejich koupelové bomby :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto vyzerá fakt perfektne Tea tree som ešte nikdy nemala no vyzerá to úžasne

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  6. TO jsem zvědavá, co sis v Gatu koupila :) Já jsem po zkoušce měla minulý týden cestu kolem Gatu, tak jsem tam nakoukla a nestačila jsem se divit, kolik krásných věcí tam měli navíc obrovský výprodeje, takže všechno hrozně levný

    OdpovědětVymazat
  7. → "a já byla připravená rozfofrovat všechny peníze" tak tohle mě dostalo Lucko :D Jsem zvědavá co jsi nakoupila v Gate! .. Já jsem od Lushe ještě nic nezkoušela, ale všechny jejich produkty vypadají lákavě ♥ Pěkný článek :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  8. Začiatok tvojho výletu mi pripomenul ako som bola v spolužiakmi v Prahe minulého roku - tiež sme sa hneď ráno schovali do McDonald's a odtiaľ vyšli až keď začali otvárať aj ostatné obchody :D
    Ešte som žiaden produkt od Lush nemala a ani neskúšala, keďže nikde po blízku tento obchodík nemáme, ale tak snáď sa mi čoskoro niečo dostane do rúk, keďže tá pleťová voda vyzerá úžasne ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  9. Tu vodu bych ráda vyzkoušela, celkem mě láká :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Ešte som z Lush tieto produkty neskúšala. Ja som si v gate kúpila skvelý kabát, ktorý však môžem nosiť až v plusových teplotách, teším sa na tvoj haul! :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  11. Ja jsem z Lushe zkousela jen vzorecky a mydla. Nezklamalo me to, ale ani neohromilo. Jinak krasne fotky, pochvala!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jeste jsem nic nezkousela, ale rada bych nejakou masku. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)