1. ledna 2016

NEVÍTANÝ ROK 2016 | KLÍČOVÉ VZPOMÍNKY ROKU 2015

Holky doufám, že jste si poslední hodiny v roce 2015 užily mnohem víc než moje maličkost! Já totiž na silvestrovský večer neměla vůbec žádné speciální plány. S přítelem jsme si sjeli pouze do kina na předpremiérový film, u kterého jsme se chtěli pobavit. Ovšem z původní komedie se nakonec zrodil pěkný pesimistický snímek. Po skončení jsme se tedy s kapkou zklamání vydali domů, kde jsme si k zevlování u televize udělali alespoň občerstvení v podobě tradičních chlebíčků a oblíbené pizzy. Alkohol se výjimečně tento večer nepodával, vzhledem k tomu, že stále s Honzíkem léčíme naše angíny. Tudíž nám o půlnoci nezbylo nic jiného než si slavnostně připít Vineou, přičemž jsme několik minut sledovali ohňostroj z francouzského okna našeho obýváku. Toť můj Silvestr!

Věřím, že většina by se mnou nejspíše neměnila, ale mě kupodivu tahle "oslava" nepřekážela. Loučení se se starým rokem pro mě byla tentokrát spíše smutná záležitost, jelikož jsem musela dát nenávratné sbohem všemu krásnému, co mi číslo 2015 přineslo. Za normálních okolností bych nejspíše doufala, že budoucí dny mi toho možná nabídnou ještě víc! Jenže já bohužel vím, že nový rok 2016 mi moc zážitků nenachystal! Začínající lednový měsíc strávím učením se na zkoušky - tohle období se vždycky dalo zvládnout s motivací opětného několika měsíčního klidu. Avšak tentokrát až (m)učení překonám, budu postavena před bojovníka se jménem "bakalářská práce". A jestliže z toho do března nezešílím, poté teprve začne ten pravý adrenalin se státnicemi. Kdo by se na takový rok 2016 těšil?

Vím, že mi zbývají dvě možnosti! Buď posbírám veškerou svou energii, kterou následně využiji ve studentském boji nebo dopustím, aby mě můj strach z neúspěšného konce vyřadil z těchto novoročních výzev. Neustále pracuji na tom, abych si vybrala tu lepší variantu! Ale ještě předtím si starý rok 2015 zaslouží patřičné rozloučení, a proto se se mnou pojďte podívat na moje klíčové momenty z tohoto roku!
 ♥ TOP 2015 ♥
lyžování na Kramolíně, výlet do Nových Hradů, Mistrovství světa v hokeji 2015 v Praze, Mattoni Maraton a holčičí posezení s Marťou. první koupání v bazénu, dovolená v Chorvatsku, zámek Orlík, hrad Zvíkov, relax ve Gmündu, dětské příměstské tábory, ježdění na koních okruh Rudolfov - Jivno, návštěva města Jindřichův Hradec, návštěva města Písek, odpočinkový den s rodinou na Lipně, příměstský tábor na statku, sportovní dovolená s Honzíkem na Šumavě, Eby, dědovo narozeniny, výročí vztahu s Honzíkem, moje narozeniny, bolestná ztráta Ferdíčka

Ať se vám v roce 2016 daří!

13 komentářů:

  1. Krásne spomienky na rok 2015 a verím, že rok 2016 bude ešte krajší. Páči sa mi, že tu máš veľa fotiek s niekým a veľa fotiek zvierat

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - jsem velká milovnice zvířat, takže u mě nesmí chybět ;)

      Vymazat
  2. Nech je ten rok 2016 taký ako si praješ!
    A čo to bolo za film? Nech sa mu vyvarujem :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by byl takový, jaký si přeji :) Jmenovalo se to - Zbrusu Nový zákon :D

      Vymazat
  3. Krásné fotečky :) A neboj se bakalářku a státnice určitě zvládneš! :) Přeji ti do nového roku jen to nejlepší :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis ♥, mockrát děkuji za povzbuzení :) Také ti přeji jen to nejlepší ;)

      Vymazat
  4. Vše nejlepší v novém roce! Ať se vše vydaří, jak si přeješ.

    OdpovědětVymazat
  5. Bakalářku i státnice zvládneš a pak si oddechneš, že už to máš za sebou. Život je samá výzva. Jen to nejlepší v roce 2016!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mě čeká dopsání diplomky a magisterské státnice, noční můry mám už teď :(
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Dovolenku potrebujem súrne, a do Chorvátska chodím dosť často, je tam veľmi pekne. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)