15. ledna 2016

NEW IN | CHRISTMAS 2015

Hezký den! :) Vzpomínáte si, když jsem vám ukazovala, co jsem našla pod vánočním stromečkem? A pamatujete si také, že jsem zmiňovala, že článek bude mít další část? Jestliže si to ve své paměti už nevybavujete, nemohu se vám divit! Pokračování jsem samozřejmě chtěla zveřejnit mnohem dříve, ovšem to se mi, jak jste si jistě všimli, nepodařilo. Bohužel opět začalo zkouškové období, díky kterému jsem nucena věnovat svůj veškerý volný čas (m)učení. Naštěstí to nebyl promarnění čas - první zkoušku jsem s doprovodem obrovské nervozity zvládla na jedničku! Po této nemilé povinnosti jsem si myslela, že konečně nastala chvíle pro nafocení jednotlivých kousků oblečení, které mi nadělil Ježíšek. Jenže to by nebyl můj život, kdyby se zase něco nepokazilo. Problém jsem tentokrát měla s počasím - tedy spíše s denním světlem. Kvůli dešti byla obloha neustále zamračená, tudíž jsem nemohla fotit na kvalitní úrovni. Zajímalo by mě, jak se tahle překážka řeší na jiných blozích? Každopádně konečně dnes se sluníčko rozhodlo pousmát, tak jsem se této příležitosti chopila.
Díky tomu je moje vánoční nadílka na blogu kompletní a máte možnost si prohlédnout oblečení, které jsem pod stromečkem našla. Zaujal vás některý kousek nebo se stylově lišíme? Budu moc ráda, když mi to sdělíte do komentářů. Mějte se krásně a brzy naviděnou! ♡
1. Set: podprsenka a sukně, Calvin Klein
2. Khaki bunda s kožíškem, H&M
3. Krémový svetr se třpytky, C&A
4. Černé a bílé tílko, H&M
5. Vínový rolák s flitry
6. Fuchsiový svetr, MaxiHit

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Kdybys po něm chtěla mrknout, seženeš ho například v Palladium v Praze. ;)

      Vymazat
  2. Moc hezké dárky, ta bunda se mi líbí nejvíc, akorát bych si vybrala budto bílou nebo černou barvu, kterou zužitkuji ke všem outfitům. :)

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :). Já právě černou bundu už mám a dokonce dvě. Co se týče bílé barvy,tak to mám zase dva kabáty a moc je právě kvůli bílé barvy nenosím. Takže jsem se rozhodla pro khaki, kterou ještě nemám a navíc se mi hodí i k oBag kabelce. Díky za komentář! :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi bunda. Jinak já se teď taky musím učit, pololetí je tady a dohánění všeho na co člověk kašlal je tady. Tak snad to zvládneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musíme myslet pozitivně a doufat, že vše v pohodě zvládneme. Děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  4. Tak oblečení jsi dostala opravdu hezké :) Nejvíce se mi líbí krémový svetr a khaki bunda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémový svetřík je ve skutečnosti mnohem hezčí, protože má v sobě takové třpytky, které se mi nepodařilo zachytit. Na sluníčko se třpytí jako zmrzlý sníh. Krása! :)

      Vymazat
  5. Calvin Klein spodné prádlo ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi moc ta bundička a dokážu si úplně představit, jak moc Ti sluší! :)
    Hodně štěstí u zkoušek, Lucinko :).

    OdpovědětVymazat
  7. To biele tielko je perfektné :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  8. Lucko ta bundička je dokonalá, naprosto úžasná ♥ A ten první set je taky boží ♥ Doufám, že bude s bundičkou nějaký outfit :) Jinak se světlem mám podobné problémy. Když jdu do školy tma, když jdu ze školy tma a tím pádem jediná doba na focení je víkend a když se nevydaří počasí tak mám bohužel smulu no :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Set od Calvin Klein vypadá božsky! Líbí se mi i ta bunda! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Aj ja mám neustále problém s fotením, najmä počas dní, kedy prichádzam domov až za tmy :D Ale vždy sa snažím si rozplánovať články na celý týždeň a pofotiť cez víkend, kedy sa mi podarí ako-tak stihnúť denné svetlo :D
    Sveter i tielka sú krásne ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj :) dostala jsi moc krásné věcičky :)nejvice se mi libi ta bunda z hm :D
    Mej se moc krasne !

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)