8. února 2016

ČESKÁ MISS 2016 | JAKÁ JE VAŠE FAVORITKA?

Milé čtenářky, zajímáte se o Českou Miss? Musím přiznat, že já ano! :) Z tohoto důvodu zpravidla každý rok sleduji přes Youtube castingy v krajských městech a s nimi i postupující dívky. Tak, jak jsem byla z loňského ročníku nadšená, jsem z letošní "finálové desítky" stejně zklamaná. I když po zhlédnutí videa s názvem "Křížový výslech finalistek České Miss 2016" (pro spuštění videa KLIK) od Petry LovelyHair, jsem si pár favoritek přeci jen našla. Podle mého názoru si korunku zaslouží Kristýna Kubíčková (dívka s číslem 1)! Nejen, že mi svým půvabným vzhledem připomíná Taťánu Kuchařovou, ale líbí se mi i její mluvený projev - schválně se podívejte na video. Díky její tváři, bych na druhé místo dosadila Lucii Duškovou (dívka s číslem 2) i přesto, že mi není zrovna dvakrát sympatická. Za to velmi příjemně na mě působí Vendula Neumanová, což je sice hezká holka, avšak myslím si, že její krása na korunku bohužel nedosahuje. Třetí místo bych udělila kolegyni blogerce - Natálii Kotkové (dívka s číslem 3). Věřím, že porotu včetně publika dokáže svojí zrzavou hřívou zaujmout i Adéla Rezková (dívka s číslem 7). Ale i přesto doufám, že se během finálového večera umístí trojice mých favoritek (2. 4. 2016)! A kterým dívkám fandíte vy?
č. 1 - Kristýna Kubíčková, č. 2 - Lucie Dušková
č. 3 - Natálie Kotková, č. 4 - Andrea Bezděková
č. 5 - Nikola Kováříková, č. 6 - Šárka Zdvořilá
č. 7 - Adéla Rezková, č. 8 - Michaela Hávová
č. 9 - Vendula Neumanová, č. 10 - Dominika Košťálová
* zdroj fotografií

15 komentářů:

  1. Nooo, když to beru čistě podle vzhledu, tak se mi nejvíc líbí Lucie Dušková a Andrea Bezděková - jsou takové nejvíc sympatické a úsměv na fotkách jim opravdu věřím:)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek Luci :) Já se musím přiznat, že video od Péti jsem taky viděla a slečna s č. jedna mě opravdu zaujala, přesně jak říkáš svým vystupováním, slovním projevem a celým svým zjevem :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou nádherné a tyhle soutěže mi přijdou hrozně nespravedlivé.. :/ :D Kdybych měla zvolit tři nejlepší: 1, 4, 6 :) Š.
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju Miss každý rok už od mých 4 let s babičkou! :) Tenhle článek mě potěšil. Musím souhlasit s Kristýnou, je opravdu nádherná a připadá mi jako pravá dáma jak vzhledem, tak i vyjadřováním. Moc se mi líbí i Naty :) Každopádně Vendula mi hrozně moc připomíná vzhledem minulou miss a už proto si myslím, že nepostoupí. Taky se mi líbila Andrea, ale poté, co jsem uslyšela její vyjadřování - hrozné! :D Nejvíce ze všech je mi ale nesympatická slečna s číslem deset - tady jsem nepochopila, proč v desítce vůbec je :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem také zklamaná. Musím říct, že většina holek mi přijde vyloženě průměrná ať už vzhledem nebo povahou. Když budu soudit jenom vzhled, jediná hezká se mi zdá Kristýna (č.1) a popřípadě Natálka (č.3). Takže těm bych nějaké umístění přála, ale jinak nevím nevím no, mám pocit, že zbytek holek si to zkrátka nezaslouží, i když to zní ošklivě. Ale každýmu přijde krásný někdo jiný. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  6. Já miss nesleduju, přijde mi to pokaždé na stejné brdo. :) Z těchto holek se mi nejvíc ale líbí redhead 7ka. :)) Na Petry video mrknu.
    Zvu tebe a tvé čtenářky na giveaway za 100 odběratelů. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Asi se mi nejvíc líbí 1 nebo 10. Ale abych pravdu řekla, tak mi všechny přijdou takové tuctové a nezajímavé. Takovéhle holky potkávám denně na ulici. Od České Miss bych čekala, že bude něčím jiná, zajímavá, něco z ní bude vyzařovat... :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Já sice Miss moc nesleduju, takže nemůžu posoudit projevem, ale líbí se mi č. 1 a ne jen proto, že je to jmenovkyně, ale je opravdu krásná :).

    OdpovědětVymazat
  9. Vzhledem mi nejsympatičtější přijde číslo 4, ale myslím, že v měřítkách poroty bude nej asi číslo 1. Kdyby se hodnotila osobnost, tak asi číslo 3;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já na miss koukám každý rok, už je z toho s mamkou taková naše tradice :D Z letošních finalistek bych vítěztví nejvíc přála dívce s číslem jedna, ta je vážně nádherná :) ..ale myslím si, že se určitě umístí i Natálka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Miss nepozerám a ani to nebudem pozerať. Podľa mňa to len kazí ženy (a samozrejme aj mužov), z čoho potom vzniká anorexia a pod, len aby sa čo najviac na ne podobali. To však nevidia, ako vyzerajú ez make-upu. Bezdekova je fakt krásna ale Zdvoriala vyzera sympaticky.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  12. Koukala jsem na stejné video jako ty a taky si mě získala dívka s číslem 1, jak vzhledem, tak projevem...jinou favoritku nemám

    OdpovědětVymazat
  13. Já fandím nejvíce Natálce (č. 3), Andrejce (č. 4) a Vendy (č. 9). Dívka č. 7 také určitě zaujme, ale její vystupování mi připadá nepřirozené.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)