14. února 2016

MY PERFECT VALENTINE´S DAY


Milé čtenářky přeji vám krásného Valentýna! ♥ Jak jste si užíváte dnešní zamilovaný den? ♥
A protože mě romantická schůzka s drahou polovičkou teprve čeká, mám ještě chvilku času, abych vám v dnešním valentýnském článku sdělila, jak si dnešní dokonalé rande představuji. Během svátku všech zamilovaných se chci cítit jedinečně, z toho důvodu v žádném případě nezanedbám přípravu. Vzhledem k tomu, že mám svátek svatého Valentýna spojený se svůdnou krajkou a červenou vášnivou barvou, volím v této kombinaci i svůj outfit, jehož základ tvoří spodní prádlo. Při jeho výběru si dávám obzvlášť záležet, musí být vzrušující a pohodlné zároveň. I když by se to přítelovi určitě líbilo, na rande nemohu jít oblečená pouze ve spodním prádle. Své tělo zahalím velice ženskou sukní. A protože je to dominantní kousek, můj top bude ve velice jednoduchém střihu. Svůj outfit ještě nezapomenu doplnit vysokými podpatky.
Poté, co jsem se (snad) hezky ošatila přichází řada na make - up. Tentokrát vsázím na rudé rty a svůdný pohled, který si vykouzlím pomocí kvalitní řasenky. Ke svému valentýnskému make - upu si chci vytvořit také zapletený účes v romantickém stylu. A abych se cítila úplně dokonale, na závěr použiji svůj nejoblíbenější parfém Beauty od Calvina Kleina.
Takto upravená se těším na příjemný a zamilovaný večer, který bych společně se svým miláčkem nejraději strávila na romantické večeři nebo v kině. Ať už si vybereme jakoukoliv variantu po návratu domů si vzájemně předáme valentýnské dárečky. Mně osobně nejvíce potěší pugét červených růží, ale rozhodně nepohrdnu ani krásným šperkem. Pro zpříjemnění večerní atmosféry si zapálíme svíčky, načneme si láhev dobrého bílého vína a budeme poslouchat naší oblíbenou hudbu.
♥ Jak vypadá vaše perfektní rande? ♥ 

10 komentářů:

  1. Hoci môj tohtoročný Valentín vyzerá úplne inak (doma a pri dobrom filme), verím, že si to obaja veľmi užijete ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  2. Já Valentýn neslavím.....jsem tvrdila do dnešního rána. Pak přišlo překvapení.....viz můj blog :-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu sukni s mašlí mám, jen je fialová a ne červená. Večeře a svíčky k Valentýnu jednoznačně patří. Taky se chystám vložit článek na toto téma :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. The post is fantastic! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. That collage is <3! I love everything on it ^^

    OdpovědětVymazat
  6. My Valentýna nijak neslavíme, ale už se těším na 1.máj to je pro nás svátek zamilovaných. A ta koláž je super, hlavně ta rtěnka!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Sukýnka je krásná a doufám, že tvůj Valentýn byl tak dokonalý jak sis přála ♥ Já ho strávila s rodinou, což si myslím, že je taky fajn, vzhledem k možnostem :D :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to by bol naozaj dokonalý Valentín ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely choice, seems it was a great day :-)
    kisses

    mundodecaty blog

    OdpovědětVymazat
  10. Červená sukně s mašlí na obrázku je nádherná. Tvůj ideální valentýnský den je pěkný ale já to až tak neprožívám. Příprava je jasná to se nemá podceňovat ale od dárků nikdy nečekám nic extra předraženého. Květiny jsou fajn ale já raději dostanu bombošku :-) A nebo když už kytku tak zasazenou v květináči, například taková orchidej není špatná.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)