1. února 2016

NOVINKY ZA LEDEN 2016

Ahoj! Už jsem zmiňovala, že jsem na začátku ledna společně s přítelem navštívila Prahu. Zatímco Honzík vycestoval do našeho hlavního města za pracovním školením, já měla mnohem zábavnější cíl cesty - nakupování. Nejprve jsem navštívila velké obchodní domy na Václavské náměstí. Musím se přiznat, že jsem očekávala v období slev mnohem výhodnější pořizování módních kousků. A tak, když jsem prošmejdila Reserved, H&M, New Yorker a C&A, skoro jsem si začínala myslet, že se ke mně "nákupní horečka" ani nedostaví. Naštěstí můj "nakupovací den" úplně neztroskotal, jako vždy ho zachránil, Gate. Avšak, i přesto, že byl tenhle obchod přeplněný zlevněným oblečením, zachovala jsem chladnou hlavu! Nakonec jsem u pokladny zaplatila pouze za dva kousky, které považuji za nejlepší úlovky lednového měsíce. Úplně největší radost mám z kotníčkových bot na podpatku ve vínové barvě, které jsem už dávno chtěla vlastnit. Poštěstilo se mi a zakoupila jsem je za 348 Kč. V taštičce jsem si domů přivezla ještě černou koženkovou bundu s bílým kožíškem (lze odepnout) za 278 Kč, zlevněná z původních 1 098 Kč. Nejprve jsem si koupí nebyla úplně jistá, ale na závěr jsem moc ráda, že s ní můžu kombinovat svoje outfity.
Během jednodenního pobytu v Praze jsem si alespoň na malou chvíli odpočinula od probíhajícího zkouškového období. Ovšem po návratu domů jsem se musela vrátit zpátky do reality, ve které jsem musela zvládnout náročné zkoušky. Když jsem tuhle nemilou povinnost měla úspěšně za sebou, chtěla jsem své úsilí odměnit. Do oka mi padlo "basic" triko s dlouhým rukávem v mé oblíbené bordó barvičce. Na podobné jednoduché, jednobarevné triko jsem měla spadeno v obchodě C&A, kde stálo přibližně 230 Kč. A protože trpělivost, růže přináší - koupila jsem ho zlevněné za 99 Kč (původní cena 239 Kč) v obchodě Terranova.
V lednu jsem si stihla obstarat oblečení i na internetu, konkrétně na eBay a Aliexpress. Z eBay jsem si objednala dlouhý bavlněný cardigan, který jsem taktéž dlouho sháněla. Nejprve jsem ho hledala v různých obchodech, ale žádný nebyl podle mých představ. Z tohoto důvodu jsem trochu zariskovala a objednala jsem si. Risk byl zisk, protože vínový přehoz za 160 Kč je kvalitně ušitý, má příjemný materiál a navíc skvěle sedí! Na Aliexpressu jsem se nechala zlákat levnou cenou (100 Kč) a objednala jsem si mikinu. Kromě ceny mě přitahovala i její barevná kombinace, která bude ideální na jaro, jak ke kalhotám, tak i k sukni a bílým teniskám. Poslední kousky jsem ulovila v pátek 22. 1. 2016 - tento datum si pamatuji přesně, protože jsem byla s přítelem v kině na filmu Lída Baarová. Ale ještě předtím, jsem byla ve městě s mamkou a koupila jsem si bílý přehoz, který je ozdoben třásněmi, což se mi moc líbí. Příjemná byla i jeho cena - 149 Kč. A protože jsem vášnivý "shopaholik", nakupovat jsem byla i po zhlédnutí filmu. S Honzíkem jsme se zašli mrknout do Tesca, kde jsem si vybrala béžový rolák se šedým melírem. Byl zlevněný z 279 Kč na 139 Kč. Věřím, že na ramínku nevypadá moc vábně, ale na postavě je opravdu moc hezký. K pokladně jsem vzala i triko v královsky modré barvě, za které jsem zaplatila 98 Kč, místo původních 329 Kč. Okouzlilo mě výrazným, až retro potiskem! :) Jak se vám novinky líbí?

6 komentářů:

  1. Tie topánočky sú fakt úžasné. Majú nádhernú červenú farbu a ja červenú farbu na oblečení doslova milujem

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci Lucinko! A zase za takové skvělé ceny, ty máš na to asi nějaký 6. smysl :D Moc se mi líbí botičky, bundička a hlavně ten roláček z F&F, uplně si ho dokážu představit na postavě! Já jsem nedávno byla v našem tescu, kde bohužel jako obvykle nebylo skoro nic :( SUPER NÁKUPY! ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Oh bože, ty boty♥ A ty cardigany♥ Tím ses mi trefila do vkusu:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. Tá čierna bundička a mikina Different sú naozaj mega! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Na mikinu z Ali jsem se dívala taky, a stále přemýšlím jestli koupit nebo se barvičky sperou. Ale vybrala si krásnou kombinaci a ostatní věci jsou taky super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)