22. února 2016

ROOMTOUR: PINK KINGDOM

Vítám vás, milé čtenářky! V dnešním článku nebudu recenzovat kosmetické novinky a nedočkáte se ani napsaných řádků vztahující se k módě. Ale za to budete moci nahlédnout "pod pokličku" mého soukromého života! Srze několik detailních fotek uvidíte, v jakém prostředí trávím nejvíce času. Podle názvu příspěvku jste určitě odhalily, že řeč je o mém pokoji. Věřím, že při pohledu na něj mohou především osoby zápasící s růžovou úplně strnout! Ovšem já tuhle barvu, která získala jméno po růžích, mám ráda. Tušily jste to? Vždy jsem toužila mít nabarvené stěny v růžovo - bílé kombinaci, což se mi splnilo teprve minulý rok při rekonstrukci. K nátěru musely ladit samozřejmě i pokojové doplňky. Z tohoto důvodu jsem si naplánovala výlet do pražské Ikei, kde jsem si obstarala nový přehoz na postel, keramické květináče a úložné boxy. Jen pro "chlupatý koberec" jsem si musela sjet do Aska. To byla naprostá brnkačka na rozdíl od tapetování mé šatní skříně. Naštěstí, když máte trpělivou maminku a ochotného přítele, i to se dá zvládnout. Společnými silami jsme starému nábytku vdechli nový život.

Stále je co měnit a zdokonalovat! Doopravdy si vyhraji až v budoucnosti, kdy si budu budovat společný domov s přítelem. Avšak prozatím jsem se "zkrášlujícím procesem" mého pokoje spokojená. Až si z následujících fotek utvoříte na mé "růžové království" vlastní názor, nezapomeňte mi ho v komentářích sdělit! Na závěr upřímně doufám, že se vám dnešní článek líbil. Na viděnou příště!

23 komentářů:

  1. Takovy princeznovsky pokojik snu, moc pekne. Na muj vkus az moc ruzove, mam uz jiny vkus, ale pred par lety.. co bych za takovou krasu dala! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych si ho zařizovala teď vypadal by zase jinak. Ale jak jsem psala vyřádím se až v budoucnosti, kdy si budeme zařizovat bydlení s přítelem ;)

      Vymazat
  2. Růžová a fialová jsou mé nejoblíbenější barvy-....takže mě se Tvůj pokojík tůůůůze moc líbí :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, opravdu nádhera. Miluji vše, co má růžovou barvu a tvůj pokoj se mi moc líbí. Nemůžu se na něj vynadívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to vážně moc hezký :)) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle uklizený a vyšperkovaný pokojík. Svoje skříně bych taky potřebovala takhle potapetovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tapetování je pěkná "piplačka" ale ve výsledku to za to stojí ;)

      Vymazat
  6. Wow, ikdyz je vsude plno ruzove tak se mi to i libi, super. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že ta růžová na fotkách vyniká mnohem více než ve skutečnosti. :D

      Vymazat
  7. I'm not very pink fan but I liked a lot of your room, almost looks like a princess room.

    Kiss, Hellen Henriques :)
    http://instantesimprovaveis.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Hellen, in my article, I wrote that I fully understand that my room may not all like that. Mainly because of the pink color. But I'm glad you like my room like after all.

      Vymazat
  8. Nádherná izba. Naozaj sa ti to podarilo :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé máš to moc hezké! :) Já mám nový pokojíček asi 3 roky a konečně sem taky spokojená, teda až na židli, kterou mám u psacího stolu, ta moje vypadá, že ještě pamatuje Lenina :D :D .. no zas tak špatná asi nebude, ale žádný designový kousek to taky není :D Super článek Lucko ♥ :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. na mne je to růžové až moc, mám ji ráda spíše na doplňích, ale máš to fakt jak princezna :)
    outfit: black & gold

    OdpovědětVymazat
  11. Jééj, Ty tedy jedeš pěkně v růžové, moc se mi Tvůj pokoj líbí, jen tolik na růžovou nejsem :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Ne že bych pro růžovou vyloženě žila, ale mám ji ráda a tvůj pokoj je úžasný!:) Sice bych asi vlastní pokoj narůžovo nechtěla, ale budeme se stěhovat a plánuju alespoň růžové doplňky, které to podle mě dost oživí.
    A ty orchideje... Achjo, miluju orchideje, měla jsem jich strašně moc, ale sežrali mi je papoušci.. Tak se aspoň pokochám na fotkách.
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)