7. března 2016

KOSMETICKÉ NOVINKY | VÝPRODEJ ESSENCE

Ahoj holky! Jistě jste zpozorovaly, že v současné době jsem o dost méně online. Nemám teď úplně růžové období! Celé dny trávím psaním bakalářské práce, ale bohudík hrubý text své práce jsem již dokončila. Tudíž se během svého volného času budu věnovat pouze jejím úpravám. V rámci studia navíc momentálně absolvuji druhým týdnem praxi v mateřské školce. A abych toho neměla příliš málo, společně s mamkou jsem začala prodávat bižuterii (náhrdelníky, náramky, náušnice). Brzy naší nabídku uveřejním i pro vás, pro mé pravidelné čtenářky.
Jak vidíte, na starosti toho mám až dost. Z tohoto důvodu absolutně selhávám ve svém naplánovaném "blogerském režimu", a pak jsem na sebe tak naštvaná, že už nemám vůbec náladu přispívat na blog jen proto, abych něco zveřejnila. Naštěstí s touhle "namáhavou etapou" se pomalu loučím, což signalizuje i nový článek. :) Dnes jsem se rozhodla napsat kosmetický článek, ve kterém vám představím své kosmetické novinky.
Následující "beauty produkty" pocházejí z dílny značkové kosmetiky Essence. V drogerii jsem je ulovila za výprodejovou cenu 34, 90 Kč, kterou jsem se nechala zlákat a pořídila jsem si:
♥ (zleva) oční stíny "quattro" - odstín 15 most wanted, dlouhotrvající pudr "stay all day 12 h" - odstín 15 matt creme, matné oční linky "liquid ink", oční linky "liquid eyeliner", kompaktní pudr "anti - spot komplex clearderm" (antibakteriální, bojuje proti vzniku nedokonalostí pleti) - odstín 02 sand, rtěnka - odstín "Adorable Matt", rtěnka - odstín "Coral Calling", rtěnka - odstín "Nude Love", tvářenka "Silky touch blush" - odstín 20 babydoll, vysoce krycí korektor - odstín 20 matt nude, tužka na oči - odstín 19 hot scorch. ♥
Co vás zaujalo nejvíce?

22 komentářů:

  1. Ty jejich rtěnky v cernem obalu jsou nejvíc skvělé! :) Vlastním už 3 a tyhle odstínově se mi také moc líbí :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se po nich zkus také mrknout, za cenu 34, 90 Kč bys určitě nelitovala ;)

      Vymazat
  2. super úlovky! hlavně ty barvy rtěnek ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za komentář! :)
      Ze svých úlovků jsem nadšená! :)

      Vymazat
  3. Tiež som zaregistrovala tento výpredaj :D kúpila som si tieto isté očné tiene, ďalší monotieň a lícenku, ale v inom odtieni :D Moc krásny článok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nám produkty dobře poslouží! ;)
      Děkuji za komentář! ;)

      Vymazat
  4. Skvelé kúsky:) rúž mám tiež,ale v odtieni 3, skôr takom do fialkova:)) do tej farby som sa zamilovala♡ a tiene ma veľmi zaujali:)
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Pořídila jsi si super věci za super ceny! :) Rtěnky mě hodně zaujaly, hlavně ta prostřední. Pak také tvářenka je velmi hezká :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky od Essence mám hodně ráda, všechny odstíny jsou krásné ♥ Akorát odstín "Pure Nude" je na mě možná příliš světlý, a nebo se mi to zdá, protože jsem zvyklá na výrazné rtěnky. Nude jsem nikdy moc neupřednostňovala, a proto jsem si jí také koupila - abych jí vyzkoušela, jak mi bude sedět. Avšak zatím jsem z toho trošku rozpačitá :D

      Vymazat
  6. Tekuté linky mám také, jen ve voděodolném provedení a jsou parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Essence mám docela ráda, je to levná kosmetika a za tu cenu ujde. Mám nejraději asi laky na nehty a pak tužky na oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Essence také docela ráda, hodně jsem si oblíbila jejich rtěnky :)
      Pigmentace je výborná, výdrž dostačující a cena suprová ;)

      Vymazat
  8. Koukám že jsi ty slevy pojala ve velkém :-) proč ne. Já jsem na ně narazila až bylo hodně výrobků vybráno ale i tak jsem ulovila řasenku, rtěnku a tvářenku. Mimochodem ten pudr pureskin mám. Byl super ale postupem času mě nějak zatvrdnul. Jinak stejné quatro stínů mám z dřívější doby a taky ho mohu jenom pochválit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, trochu jsem se zase po dlouhé době v drogerii "rozšoupla" :D. Mě se právě také velmi často stává, že když probíhá výprodej Essence, přijdu obvykle pozdě. Ale tentokrát jsem ho konečně stihla a nakoupila jsem si poměrně dost věcí, no ale za tu cenu? Paráda! Těším se, až produkty řádně vyzkouším ;)

      Vymazat
  9. Tiež som pár vecičiek uchmatla aj vo výpredaji Catrice mali skvelé vecičky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné kousky :) já jsem si taky pořídila ty matné linky a coral calling rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, že bakalářskou práci budeš mít už co nejdříve z krku a vše Ti vyjde, jak si přeješ :).
    Používám jedině tekuté černé linky od Essence, jsou mé oblíbené a nedávno jsem si pořídila i rtěnku, právě v odstínu Nude Love :). Je to moc pěkný odstín :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Mám asi všechny ty rtěnky od essence, co tu máš :-D Jejich rtěnky prostě miluji + mám ty tekuté oční linky a ty jsou pro mě top a kupuji si je stále dokola! :-) Super článek!

    Pája

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím Tvého komentáře ;)